luni, 27 aprilie 2009

Parcul cu Glicine



Glicina







































Castan Roz








Palatul UNESCO



Izvorul lui Eminescu





Mierla Neagra








Lacul Lebedelor
Lebede Negre



























Arborele Iudei



















Monumentul Sturza









Cascada








100% Natural (un proiect menit sa atraga atentia asupra pericolului sufocarii sub gunoaie)







Daca in Herastrau ma duc pt Gradina Japoneza si Expoflora, daca in Gradina Botanica ma duc pt magnolii si ciresi japonezi, daca in Crangasi merg sa admir superbele flori de mar rosu, in Cismigiu merg pt glicine (cand sunt inflorite in totalitate parfumul lor e ametitor) si castanii cu flori roz. Am remarcat in primavara asta ca Bucurestiul nostru "sufera"de o invazie minunata, a mierlelor negre ale caror triluri sunt mai armonioase decat orice muzica ar inventa geniile muzicale umane. In plus ele sunt si indicatori de nepoluare, deci calitatea execrabila a drumurilor, care tinde sa descurajeze posesorii de masini sa le foloseasca (noi am mers in parcuri folosind tramvaiul si, la nevoie, autobuzul) are si partea ei pozitiva. Nu mai vorbesc de faptul ca punerea industriei (a carei dezvoltare a fost deadreptul exacerbata de nea Ceasca) pe butuci isi arata si ea roadele prin reducerea noxelor, mai ales in Bucuresti (unde era concentrata 10% din industrie). Sotul meu,carcotas cum e, a comentat: "asta e semn de inapoiere". L-am lasat sa aiba satisfactia ultimului cuvant, desi eu cred ca salvarea planetei consta tocmai in soiul acesta de "inapoiere" la natura.

Niciun comentariu: