sâmbătă, 8 septembrie 2012

Dialoguri in magazinul de la colt

V-am povestit cat de mult imi place de magazinul lui Stela si Marin (La Multi Ani!, Marin). Intr-o vreme, intr-o hardughie construita, se zice, de cineva care s-a intors din America visand sa-si inmulteasca banii castigati acolo, s-a deschis unul din falimentarele Micro-...

Acum, in locu lui, cat timp au fost Stela si Marin in concediu, s-a deschis un alt magazin, care face parte tot dintr-un lant "La doi pasi". Imi pare rau pt cei care administreaza acest magazin, dar nu cred ca vor rezista concurentei celor doi, Stela si Marin, care sunt f priceputi cu afacerea lor.

Nu stiu cum o fi pt altii, dar eu am constatat ca unele magazine sunt "prietenoase", gasesc in ele ce imi trebuie, sau cred eu ca imi trebuie, la momentul respectiv, altele sunt "neprietenoase", au orice altceva, numai ce caut eu nu, sau alta calitate, mai proasta. 

Magazinul de la colt face parte din categoria celor prietenoase, mai ales ca "omul sfinteste locul", vanzatorii sunt amabili. Mai ales unul tanar si foarte simpatic. Acum vreau sa va redau doua dialoguri pe care le-am avut cu el. Am sa le copiez de pe face book:

Primul arata asa:

Asta seara, in magazinul de unde imi fac unele cumparaturi baiatul care vinde, un tanar tare amabil, saritor si agreabil cum ar trebui sa fie toti, canta la chitara.
"Asa m-a cucerit si sotul meu," i-am spus "dar dupa ce ne-am casatorit a pus chitara pe un sifonier si acolo a ramas"
"Si-a atins scopul" mi-a spus el cu un zambet.

Cineva a comentat: "este ca si un roman de dragoste"

Eu am completat: "Ehei, si ce romante in spaniola imi canta...Acum canta in greceste, mai mult pt sufletul lui, dar si pt al meu...canta solo, fara chitara"

Al doilea dialog a avut loc chiar azi:

Am fost din nou in magazinul despre care am mai vorbit. Voiam sa cumpar paine ardeleneasca cu cartofi si kefir Zuzu. Kefir aveau, paine cu cartofi nu. Am cumparat "paine neagra boiereasca". Hmmm, daca si boierii au ajuns sa cumpere paine neagra...va dati seama ce criza e. Cand am platit i-am spus tanarului cel simpatic: "Acum ma duc la Stela" "Si ce cumparati de acolo?" a vrut sa stie el. "Oua si crenwursti". "Oua am si eu, mai mari" N-am apucat sa rad pt ca a adaugat "De la gaini nestresate"...

Cineva a comentat:  "Reclama e sufletul comertului..".

I-am raspuns:  "Mie-mi spui...Sper sa fie cat mai multe fete interesate de baiatul asta romantic."

Altcineva a zis: "finut,finut..."

Si eu am raspuns: " Nu va ganditi la prostii. Cand vorbeam de romantism ma refeream la faza cu chitara, pe care v-am povestit-o deunazi."

Si acum, pour la bonne bouche, niste "injuraturi delicate", primite prin email, de la Tetris:

- O zi fara dvs. e ca o luna de concediu.
- Daca v-am jignit, am savurat-o.
- Dvs. reusiti sa faceti pe cineva sa aprecieze linistea.
- Fiecare trebuie sa existe, dar de ce tocmai dvs.?
- De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare sa fie de unul singur?
- Am avut o seara foarte placuta. N-a fost seara asta, dar nu ma vait.
- S-a sinucis candva cineva din familia dvs.? Nu? Cum ar fi?
- Nu v-au rugat niciodata parintii sa fugiti de-acasa?
- Eu nu uit niciodata un chip, dar in cazul dvs. o sa fac o exceptie...
- Oare este astazi o zi deosebita sau sunteti de obicei asa de tampit?
- Data viitoare cand ai de gand sa-ti arunci toalele, nu te dezbraca.
- Nu, eu nu aud rau... va ignor numai.
- Va rog sa nu va miscati! As vrea sa va uit asa cum sunteti...
- Sunteti intr-adevar un argument convingator pentru paturi separate.
- Tu ai arata foarte bine in ceva lung, curgator... Amazon, Nil, Dunare...
- Sunteti la fel de binevenit ca si telefonul care suna in timpul sexului.

La care vreau sa adaug ce ii intrebam eu pe tinerii care ocupau in tramvai locurile rezervate in timp ce eu, care eram vizibil insarcinata, stateam in picioare:

- Dumneavoastra cand nasteti?

Niciun comentariu: