miercuri, 26 septembrie 2012

A fost odata o masina.

Voi cam cum v-ati simti daca in "viul noptii", pe la ora trei dimineata va bate un politist in usa si la intrebarea "Accident"? va intreaba daca a plecat la pescuit (nu trecuse o ora jumatate de cand ne despartisem cu o sarutare in pragul usii) si ca a fost identificat dupa ochelari? Noroc ca am inima si nervii tari si n-am lesinat, ci m-am interesat ce s-a intamplat, care e nr masinii implicate in accident (nu credeam ca a condus el, spunea ca o sa conduca un coleg de pescuit, dar nu ajunsese inca la el) si unde s-a petrecut evenimentul.

Politistii de la fata locului i-au comunicat prin telefon celui din fata mea (s-a prezentat, dar nu i-am retinut numele sau gradul) ca ranitii au fost dusi la spital, dar n-au putut preciza la care si sa ma grabesc sa vin sa iau bagajele din masina. Nu mai intru in amanunte, destul sa spun ca am niste vecini minunati, adevarati ingeri pazitori, in special ea, care a stiut cum sa ma calmeze si sa imi mentina moralul ridicat, iar sotul meu are adevarati prieteni si colegi de serviciu f saritori, care m-au ajutat cu bagajele si depozitarea masinii intr-un loc sigur.

In schimb informatiile primite de la politistii aflati la locul accidentului au fost...ce sa mai spun, ne-au trimis la alt spital si numai faptul ca au specificat ca exista si o alta alternativa ne-au dus pana la urma la camera de garda unde se afla sotul meu, de acum constient si in stare sa comunice cum se simte...mai bine decat era de asteptat avnd in vedere starea masinii, aflata intr-o forma mult mai proasta decat el.

Atatea oferte de ajutor nu am primit de cand sunt...cine spune ca roamanii nu sunt niste oameni de isprava greseste rau. Am fost ajutata si de fiica mea (noaptea mi-am amintit de ea abia in masina vecinei, shame on me) si voi mai fi ajutata. Trebuie sa le multumesc tuturor pentru tot ce au facut (si vor mai face) pentru noi.










Dar pentru ca afirmatia mea, "Creste hotia in Romania", sa capete noi valori portofelul sotului meu, aflat in buzunarul pantalonului, s-a evaporat cu acte si bani cu tot, taaman cand el era inconstient...Din fericire acum este lucid si se poate comunica perfect cu el, cu exceptia momentelor accidentului, din care nu-si mai aminteste nimic. Testul de alcoolemie a indicat ZERO.

4 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

Ma bucur ca sotul tau a scapat cu bine din accident. i doresc multa sanatate! Da, oamenii se coalizeaza cand trebuie ajutat cineva si sar imediat, din punctul asta de vedere nu cred ca am coborat inca prea jos...in ceea ce priveste hotia, no comment...

Probabil nu e cel mai potrivit moment acum dar te felicit pentru blog, pe care il urmaresc de multa vreme, chiar daca nu am lasat nici un comentariu inca.

N.D. spunea...

Doamna Viorica! Ma bucur ca sotul dvs este bine.Multa sanatate.

disa spunea...

Sa treceti cu bine peste incercare.
Sanatate multa sotului tau!

Viorica spunea...

Dragele mele, va multumesc pentru urari. Sotul meu este mai bine dar mai are mult pana sa se refaca...