miercuri, 5 septembrie 2012

Aplicatii pe Facebook

Off, aplicatiile astea...M-a pus naiba sa merg la o aplicatie in limba coreeana. M-am bazat pe istetimea mea si m-am trezit ca trebuie sa dau explicatii de ce am trimis eu link la bestia respectiva intr-o multime de locuri (o multime de trei, dar avand in vedre ca in matematica exista si notiunea de multime vida exagerarea nu mai pare asa mare). Despre unele din acele locuri chiar n-aveam habar ca exista.

Am fost convinsa de cineva, nu spui cine, persoana importanta, ca aplicatia asta, care chipurile imi spunea cati priteni comuni am cu cei de pe lista mea  (in top e Lavan Laila, cu 72, urmeaza dr Hong  cu 71, pfiuuu) e cam dubioasa si pana la urma, desi am primit feed back bun de la cei din poze (aplicatia ma invita mereu sa mai incerc odata, ca la Loz in plic)  am blocat-o.

Mai interesant e ca cineva a fost teribil de deranjat de alta aplicatie coreeana la care am apelat, asta imi spunea ce barbati din lista mea sunt interesati de mine. Acolo am facut doua poze, intr-una pe primul loc aparea ...o femeie, care pt uzul fb a pretins ca e alt gen. Cum am interactioant de multe ori cu ea, chiar si pe blog, situatia m-a distrat peste masura, incat sufar ca nu am avut prezenta de spirit sa salvez pozele in calculator.

Fiindca nu reuseam neam sa recunosc unul din cei interesati am mai facut o poza, au aparut alte figuri, de data asta doua necunoscute. Zadarnic as incerca sa le caut, nu mai exista,(de unde si parerea de rau cu salvatul) au fost blocate pesemne. Cam banuiesc eu cine e pramatia care mi-a facut figura, dar daca lipseste dovada...

Despre aplicatiile care pretind ca te ajuta sa accepti cereri de la prieteni dar te obliga ca mai intai sa timiti tu cereri la toate sutele de amici din lista...numai  de bine ...sa astepte...

Niciun comentariu: