marți, 8 decembrie 2009

Ce mi-a bagat Google in spam:

Am cautat in spam un presupus comentariu si, scotand mesajele de la Joly Good Jokes pe care Google mi le trimite sistematic in spam iar eu le scot de acolo la fel de sistematic, am dat peste mesajul de mai jos. Cica ar fi o scrisoare pt mine, ca fosta alegatoare a marinelului.

FWD:-------------original message
From: Armaghedon@HotNewsIn.ro
Subject: Fwd: Cea ma bogata familie din Romania

Ce mai faceti fraierilor?

Mai tineti minte ca v-am promis acum 5 ani c-o sa traiti bine? Ba, da voi chiar m-ati crezut? Ha, ha, ha. Nu pot sa cred ce v-am pacalit, fraierilor.

5 ani am facut ce-au vrut muschii mei, pe banii vostri si unii dintre voi m-ati si admirat. Sunt smecher, nu? Securitatea a fost scoala buna pentru mine.

Am facut la avere pe prostia voastra de n-o sa vada tot neamul vostru de someri, fraierilor.

Am luat-o pe Udrea din parcare si-am facut-o ministra, pe Videanu l-am facut miliardar din niste borduri, pe Berceanu l-am imbogatit de nu-i incap banii nici intr-un tren, iar pe Blaga care era regele contrabandei, l-am pus sef peste politie. Si cate si mai cate... nici nu vreti sa stiti. V-am zis ca vreau sa combat coruptia Romania si voi chiar ati luat-o de buna.

Si asta in timp ce Ridzi venea si cotiza pentru ca am facut-o ministra. Ha, ha, ha. Sunt cel mai tare. Asta-i Romania la care visez de 20 de ani.

Cum o duc familiile voastre fraierilor? Familia mea e cea mai bogata din Romania. Ne doare de criza cum il doare pe Boc de economie. Pe frate-miu l-am bagat intr-o afacere cu trafic de armament, pe aia mica am bagat-o la parlamentul european, iar lu' aia mare i-am luat o casa de un milion de euro. Si asta in timp ce voi, fraierilor, platiti 30 de ani la un apartament amarat. Asta daca mai aveti bani sa achitai creditul.

Sunt un om implinit. Am tot ce vreau: palat in Cotroceni, o grama' de bani, o amanta ca lumea si un partid de slugi. Daca nu ma credeti, cautati pe Gogal. Acum, cand privesc in urma sunt mandru de ce am realizat. Pe unde am fost, s-a vazut. Am vandut toata flota cand eram la transporturi, am facut afaceri de miliarde la primarie, mi-am facut toti prietenii bogati de cand sunt presedinte si le-am dat-o la toti dusmanii.

Totusi, va spun sincer ca mai am un vis. Sa fiu reales presedinte si sa desfiintez parlamentul. Sa vezi atunci ce-mi fac de cap. Dar aici am nevoie de ajutorul vostru, fraierilor, ca de asta va si scriu. Votati-ma inca o data.

Daca nu vreti, o pune Blaga de un furt la alegeri ca oricum voi sunteti prea blazati ca sa va revoltati. Si in caz de ceva, il mai bag in combinatie si pe doctoru' Oprescu pe care-l am la mana. Asa ca se rezolva.

Invatati de la mine fratilor cum e mersul sa nu-mi ziceti ca vreti sa fiti cinstiti. Numai prostanacii sunt cinstiti.

Hai ca ma cheama Nuti in pat sa-mi povesteasca ce tunuri a mai dat. Va pupa taticu vostru.

Traian Basescu

9 comentarii:

b.d. spunea...

Tot cautand prin spam, n-ai dat cumva si peste mesajul meu de luna trecuta, dintr-una din zilele urmatoare accidentului tau ?

Cred ca era in 21 nov.

Dar,...nu-i bai,...apartine trecutului...
Si mi-ar place sa arunc vina pe Google ;)

Viorica spunea...

Era din 19 noiembrie,al articolul "Azi amfost eroina".
L-am publicat, ti-am si raspuns.
Crezi ca ar trebui sa incerc sa schimb setarea si sa fie publicate comentariile pe aceeasi fereastra cu articolul si nu stil pop-up?

Viorica spunea...

Sorry, era vorba de rubrica "Introduceti un comentariu".
Scuze pt greselile de typo din comentariul anterior.

b.d. spunea...

Nu ma refeream la acel comentariu, (primul), la care mi-ai raspuns.
Era vorba de raspuns la raspunsul tau, acela nu a mai aparut...

La intrebarea ta, nu am raspuns,...este blogul tau si faci cum crezi tu ca-i mai bine. Sau, cum iti este tie mai comod sa moderezi.

Viorica spunea...

Imi pare rau dar nu l-am vazut. Acum parca imi amintesc, vag,ca pe primul l-am observat in spam si l-am scos, dar probabil nu l-am observat pe al doilea. De multa vreme scot jgj din spam si Google tot n-a invatat ca eu vreau sa-l primesc.
In schimb sunt f multumita ca trimite in spam niste mesaje ale cuiva care pretinde ca sunt scrise de mine. Acea persoana nici nu stie romaneste, n-a scris niciodata nici un subject in romana.

b.d. spunea...

Gata, nu conteaza, a trecut...
Nu stiu daca si-n limba romana se spune ''sa nu plangem pt laptele care s-a varsat''...

Iti povesteam motivul pt care eu nu-mi voi face blog niciodata, (pe scurt, sunt plecata din Ro de aproape 50 de ani, copil de scoala, si sunt constienta de lipsurile vocabularului meu),...si-ti mai povesteam cat m-a ajutat si pe mine, cand eram in spital ''cu un picior pe partea cealalta'', sloganul ''putea fi si mai rau''...

Cam asta era in acea ''scrisoare pierduta'' a mea ;)

P.S. Chestia cu mesajele cuiva care nu stie romaneste si totusi trimite mesaje in numele tau, nu-mi este clara. Cum asta, apare cu profilul tau ??? Pe blogul tau ?

Viorica spunea...

Textul din articoll-am copiat dintr-un emailbagat de GMail in spam.Stii ca GMail apartine lui Google.
Persoana care imitrimite mie mesaje in numele meu (suna aiuristic, nu-i asa?) oface pe email.
Am o propunere:sa stam de vorba prin email.
In josul paginii e un formular.
Il completezi, eu iti raspund si gata, putem coresponda in private.
Poti sa-mi scri in engleza, franceza, italiana, spaniola, cum ti-e mai comod.

b.d. spunea...

In primul rand, multumesc pt invitatie.

Inainte insa, as vrea sa lamuresc ceva :
Sunt doua limbi care, atunci cand vorbesc, si gandesc in acea limba. Una este limba romana, care, cu toate ca-mi lipsesc uneori cuvinte si vocabularu-mi este mai saracut, este totusi limba mea materna. O iubesc, straduindu-ma pe cat pot sa-i respect gramatica...(poate
nu intotdeauna reusesc)...

A doua in care gandesc in timp ce-o vorbesc este, ebraica.
In ea mi-am trecut adolescentza,
tineretea, in ea s-a nascut fiica
mea, (pe care am invatat-o intai
romaneste), tot in ebraica mi s-au
nascut nepotii...
Este limba stramosilor mei.

Din cele enumerate de tine, mai sus, cel mai comod mi-e totusi in romana...

Si-acum, fara suparare, din partea ta, (in urma acestei ''dezvaluiri'')deoarece din a mea promit ca nu va fi, oricare va fi reactia ta, - se pune intrebarea daca invitatia ta la corespondentza mai este valabila...

Intrebarea nu este gratuita, am avut deja o experientza, chiar de unde nici nu ma asteptam :(

Viorica spunea...

Ma emotioneaza ca ai pastrat legatura cu limba materna, cu atat mai mult cu cat ai invatat-o si pe fiica ta (am fost surprinsa sa aflu ca o prietena rusoaica din Rusia, casatorita cu un canadian, nu si-a invatat fiica limba rusa).
Astept emailul tau, in romana bineinteles, pt ca ebraica nu o cunosc (am incercat sa invat alfabetul, am reusit doar in parte)