luni, 6 august 2012

O sa pun pe blog

"Iralndezii" mei nu au vrut sa plece pana nu vor pune un pic piciorul si pe muntii patriei. Asa ca ultimul weekend l-au petrecut la munte. Au urcat la cabana Malaiesh, apoi au coborat la ceea ce au numit ei "Cabana Pestera". Presupun ca este vorba despre "Hotel Pestera" dar cum exista mai multe hoteluri cu acelasi nume m-am oprit la cel descris astfel pe situl Muntii Bucegi-Cabane:

Hotel Pestera
·Altitudinea 1600 m alt; GPS N 45°23.626', E 25°26.583'. Conditii: 49 de camere (38 camere cu 2 paturi, 11 camere cu 3 paturi); restaurant cu o capacitate de 120 persoane; salon rustic in aer liber cu incalzire in perioada rece, cu gratar si protap; internetul este de banda larga si este oferit gratuit clientiilor hotelului; sala de fittness este echipata cu banda de alergat, bicicleta si stepper pentru a permite multiple exercitii; piscina incalzita cu instalatie de innot contracurent; sauna; jacuzzi; SPA. Contact: 072 PESTERA (0727.378.372), 0372.733.321, 0372.733.322. Cabana este deschisa tot timpul anului. Pagina web: www.pestera.ro

Acum va dati seama ca eu nu pot sa fac un review avizat, neajungand niciodata la fata locului (si nici n-am vreo perspectiva apropiata sau chiar indepartata, din fericire  mie imi place marea, nu muntele) dar fiica mea mi-a cerut sa povestesc lucrul urmator: Pritre ofertele generoase ale acestui hotel se numara si mic- dejun inclus. Ei, si a venit la masa o tipa "Inalta cam cat el..." el fiind ginerele meu, de 1,84m, si "lata cam cat..." "cam cat mine" am completat eu. "Exact" a raspuns ea.

Ei, si si-a pus tipa o farfurie plina cu de toate si i-a spus insotitoarei sale "O sa pun pe blog". "F bine", am zis eu. "Ba nu e bine", m-a contrazis fiica mea, "pentru din ce am auzit ca a urmat tipa era total nemultumita de servicii, si nu era cazul. Asa ca sa scrii tu pe blog de bine". Ceea ce am si facut, pe masura posibilitatilor.

Poze n-am sa pun cu cabana, o sa pun una care imi place mult, facuta in dimineata plecarii, pe la 6:48,. Avand eu o obsesie cu pozatul lunii mi-am indreptat obiectivul la zoom maxim spre astrul noptii care stralucea in plina dimineata si m-am mirat cat de sus a ajuns una din pasarile care tocmai zburasera in card (stiu ca nu e bine pt nimeni ca sunt asa multe pasari chiar langa pista aeroportului) cand mi-am dat seama ca am ocazia sa imi satisfac si alta dambla, anume sa fotografiez un avion in plin zbor.

Niciun comentariu: