miercuri, 4 august 2010

Prietenii si mesajele in lant

Recunosc ca am fost inspirata sa aleg acest subiect de o intrebare a lui Inah.
Se intreba ea ce ii mana pe prietenii ei sa-i trimita mesaje in lant. Eu cam stiu "ce ii (le) mana" pe unele persoane care imi trimit mesaje religioase. Au grija de sufletul meu si al celor pe care ii am in adress book si, mai ales, vor sa ridice la un nr cat mai mare spamerii. Pt ca nu odata aceste mesaje se termina asa: "trimite la n prieteni si mie. Astfel vei afla cati prieteni ai". Si daca eu nu vreau sa aflu? E simplu, pt ca sa trimit un asemenea mesaj (cel mai adesea impachetat frumos cu imagini si muzica, sub forma de pps, asa cum e cazul celui al carui text il voi copia intr-un final) trebuie sa-mi placa mult, dar mult, mult de tot. Daca nu, lantul se rupe la mine. Si n-am sa cred in veci ca mi s-ar trage vreun necaz din asta, in ciuda oricarei amenintari, oricat de vehementa.

Ppsul despre care am vorbit mai sus a fost publicat pe mai multe situri si asta pt ca folclorul internautic se bazeaza pe lucruri deja publicate. Nu cred ca rudele si prietenii pe care i-am fericit cu ppsuri facute de mine (mute, pt ca nu stiam sa fac ppsuri cu muzica) si inca nepublicate au simtit nevoia imperioasa sa trimita si altora creatiile mele (cu o singura exceptie). Acum, de cand le public pe slideshare au scapat de attachmentele cu ppsurile mele, dar retrimit din cele "folclorice" atunci cand ma incearca demonul pe care englezii il numesc Share. Bineinteles ca textul de mai jos, copiat de pe pps, e religios, ca altfel ce haz ar avea?

10 intrebari pe care Domnul nu ti le va pune in ziua aceea

1... Domnul nu te va intreba ce fel de masina ai condus. Te va intreba pe cati din cei ce nu aveau un mijloc de transport i-ai luat in masina ta.

2... Domnul nu te va intreba cati metri patrati a avut casa ta.
Te va intreba cate persoane ai primit, cu drag, in casa ta!

3... Domnul nu te va intreba cu ce fel de haine te-ai imbracat.
Te va intreba pe cati ai ajutat sa se imbrace.

4... Domnul nu te intreba cat de mare a fost salariul tau. Te va intreaba daca te-ai injosit pentru a-l obtine

5...Domnul nu te va intreba ce profesia ai avut. Te va intreba daca ai pus in slujba profesiei tale tot ce ai avut mai bun!

6…Domnul nu te va intreba cati prieteni ai avut. Te va intreba doar pentru cati oameni ai fost un prieten.

7… Domnul nu te va intreba pe cine ai avut vecini. Te va intreba ce fel de vecin ai fost tu.

8…Domnul nu te va intreba despre culoarea pielii tale. Te va intreba despre caracterul tau.

9... Domnul nu te va intreba de ce ti-a luat asa de mult ca sa iti aduci aminte de el.
Te va lua cu dragoste de mana si te va conduce la Poarta Raiului.

10... Domnul nu te intreba catre cati oameni vei trimite acest mesaj. El stie deja hotararea ta.

Am primit acest mesaj de la cineva care crede ca eu sunt omul ce va avea grija ca acesta sa fie trimis catre sufletele pastratoare de singurele valori reale ce ne definesc ca oameni in fata semenilor si a Divinului!

Stii proverbul: Prietenii sunt ca stelele.
Nu ii vezi mereu, dar stii ca ei sunt, intodeauna, acolo.
Daca si tu simti la fel, bucura-ti prietenii

Ei, dragii mei prieteni, v-ati bucurat?

Niciun comentariu: