duminică, 8 august 2010

Foaie verde, foaie lata

Draga de b. d., care m-a speriat rau zilele trecute din cauza unei viroze care o chinuia, a simtit nevoia sa ma distreze trimitandu-mi un email cu un articol din Ziua veche. Cu ocazia asta mi-am amintit ca Photoeditorul nostru nu mai functiona, asa ca am dat fuga pe net, l-am descarcat (free) si m-am apucat sa vad cum se poate folosi ca sa fac si eu o varianta vesela de brad de tara, bazandu-ma pe faptul ca militarii nostri sunt trimisi in teatre de operatii destul de fierbinti. Ce a rezultat vedeti in imaginea nr 2, celelalte care urmeaza sunt primite pe email impreuna cu textul din articol si anume:

Glumetii de pe internet nu s-au lasat pagubasi si au lansat cateva variante alternative pentru logo-ul cu frunzulita care a tinut prima pagina a presei in ultimele zile.






Niciun comentariu: