joi, 21 mai 2009

Wild Parakeets

Ce bine e cand ai ocazia sa afli lucruri noi! Mergand la un link gasit intr-un comentariu la Vlad Stroescu nu numai ca mi-am alinat un pic durerea suferita la moartea perusului nostru, dragul de Cookie, vazand alt Cookie folosind birdfeederul agatat intr-un copac in Franks Park in Londra, dar am si aflat ca inca din anii 60 exista in londra cam 3000 de papagali salbatici (in libertate). Nu e f clar cum au aparut, si inca in numar atat de mare, dar pe blogul respectiv am vazut cum se hranesc (si toti seamana cu Cookie), ba chiar am aflat de pe you tube (tot prin intermediul acestui blog) ca si in Bruxelles exista perusi salbatici. Ma intreb ce s-a intamplat cu ei in iarna trecuta, atat de grea si pt oameni, dar pt pasari de clima calda cum sunt perusii?

Niciun comentariu: