vineri, 15 mai 2009

Dialoguri inocente

BOY : May I hold your hand?
GIRL : No thanks, it isn't heavy.

B: Pot sa te tin de mana?
F: Nu, multumesc, nu e grea.

GIRL : Say you love me! Say you love me!
BOY : You love me...

F: Spune ca ma iubesti! Spune ca ma iubesti!
B: Ma iubesti...

GIRL : I think the poorest people are the happiest.
BOY : Then marry me and we'll be the happiest couple

F: Cred ca oamenii cei mai saraci sunt si cei mai fericiti.
B: Marita-te cu mine si vom fi cel mai fericit cuplu.

GIRL : Darling, I want to dance like this forever.
BOY : Don't you ever want to improve??

F: Dragule, as dansa asa tot timpul.
B: N-ai vrea sa dansezi si mai bine??

BOY : I love you and I could die for you!
GIRL : How soon??

B: Te iubesc si as putea sa mor pt tine!
F: Cand? Curand?

BOY : I would go to the end of the world for you!
GIRL : Yes, but would you stay there??

B: As merge pana la capatul lumii pt tine!
F: Si ai ramane acolo?

MAN : You remind me of the sea.
WOMAN : Because I'm wild, romantic and exciting?
MAN : NO, because you make me sick.

B: Imi amintesti de mare.
F: Pt ca sunt salbateca, romantica si excitanta?
B: Nu, pt ca mi se face rau din cauza ta.


WIFE : You tell a man something, it goes in one ear and comes out of the other.
HUSBAND : You tell a woman something: It goes in both ears and comes out of the mouth.

Sotia: Spune-i ceva unui barbat si o sa-i intre pe o ureche si o sa-i iasa pe cealalta.
Sotul: Spune-i ceva unei femei si o sa-i intre pe ambele urechi si o sa-i iasa pe gura.

2 comentarii:

Nelu spunea...

Interesante meditatii (sau bancuri!).

Viorica spunea...

Nelu, bine ai venit.