miercuri, 16 martie 2011

Care sunt avantajele daca ai trecut de 50 de ani ?

Suzeta mi-a trimis un email cu acest continut. Iar pe Slide Share Xibi a publicat un buchet de glume la adresa varstei a treia. Poate intr-o zi am sa ma apuc sa le traduc. Deocamdata sa vedem care sunt avantajele dar cu o observatie: eu as zice daca ai trecut de 60 de ani, pt ca mie cei de 50 de ani mi se par f tineri. Deh, varsta!


1.Cei care rapesc oameni nu mai sunt interesati de tine 
2.In caz de luare de ostateci tu vei fi intre primii eliberati 
3.Nimeni nu se asteapta de la tine ca sa alergi undeva 
4.Daca seara esti sunat dupa ora 21h00 esti intrebat « Nu te-am trezit ?»  
5.Oamenii nu se mai intreaba daca esti ipohondru 
6.Nu mai exista nimic de invatat pe calea cea mai grea 
7.Lucrurile pe care le cumperi acum nu se mai uzeaza 
8.Poti cina si la 4h00 dupa-masa 
9.Poti trai fara sex dar fara ochelari nu 
10.Te angajezi in discutii serioase despre sistemul de pensii 
11.Depasirea vitezei legale nu mai e o provocare 
12.Nu mai incerci sa-ti sugi burta daca cineva intra in incapere 
13.In lift canti impreuna cu difuzorul 
14.Ochii nu ti se mai strica 
15.Incheieturile iti prezic vremea mai corect decat Institutul National de Meteorologie 
16.Platile facute catre asiguratorii de sanatate in sfarsit incep sa-si arate roadele 
17.Secretele tale sunt in siguranta la prieteni deoarece nici ei nu-si mai aduc aminte de ele! 
18.Nu-ti mai aduci aminte cine ti-a trimis mail-ul acesta(?)! 
19.Ti se pare reconfortant ca literele din acest mail sunt destul de mari! 
20.Te rog sa transmiti aceasta lista la toate persoanele de care iti mai aduci aminte! 
Ei, acum cred ca ati inteles de ce am preferat sa copiez pe blog textul, in loc sa forwardez emailul. Daca mi-as fi adus aminte cine din persoanele de pe adresa mea de email a trecut de 50 de ani....

4 comentarii:

Vania spunea...

Sunt un caz fericit, căci nu am nevoie de ochelari! În rest, mă regăsesc...

Viorica spunea...

Cred ca trebuie sa public si bancurile de pe ppsul lui Xibi, pt ca sunt curioasa daca te regasesti si in ele, pt ca eu m-am regasit in cateva.

Inah spunea...

duamna Vio, io la pct. 19 am ceva comentarii, da' sa stii ca majoritatea sunt perfect valabile si la cei intre 40 si 50. pe verificate.
:)

Viorica spunea...

Daca ai vedea ce chichinete de litere apar la mine pe ecran cand accesez blogul tau...Noroc ca exista la sistemul de Windows pe care il folosesc smecheria cu cantr si + apasate simultan si asfel marimea literelor nu mai prezinta nici o problema, lucru valabil Ata la IE cat si la Thunderbird.