sâmbătă, 19 martie 2016

De ce contemporanii lui Iisus se întrebau dacă el e profetul Ilie


M-am întrebat multă vreme de ce contemporanii lui Iisus se întrebau dacă el este profetul Ilie...căutând acuarelele religioase ale lui James Tissot am aflat răspunsul în explicația dată la profetul Maleahi

Maleahi 4

1. Caci iată vine ziua care arde ca un cuptor. Și toți cei trufași și care făptuiesc fărădelegea vor fi ca paiele, iar ziua care vine ii va arde", zice Domnul Savaot. "Și nu va ramane din ei nici rădăcină, nici ramuri.

2. Și va răsări pentru voi, cei care vă temeți de numele Meu, soarele dreptății, cu tămăduire venind in razele lui și veți ieși și veti zburda ca vițeii de ingrășat.

3. Și veți călca in picioare pe cei răi, care vor fi ca cenușa sub talpa picioarelor voastre, în ziua cand Eu voi face judecata", zice Domnul Savaot.

4. "Aduceți-vă aminte de Legea lui Moise, slujitorul Meu, căruia i-am dat in muntele Horeb porunci si rânduieli pentru tot Israelul:

5. Iată ca Eu vă trimit pe Ilie proorocul, înainte de a veni ziua Domnului cea mare si infricoșătoare;

6. El va întoarce inima părinților către fii și inima fiilor către parinții lor, ca să nu vin și să lovesc țara cu blestem!"
 
The Prophet Malachi by James Jaques Joseph Tissot
Watercolor
 

Niciun comentariu: