luni, 12 martie 2012

Ospatul lui Rez Mihaly

Update: Nu e vorba de "Ospatul..." ci de o alta carte, de asemenea  bine scrisa, "Baietii din Str Pall", nu-mi mai amintesc autorul, nici cei ce au comentat la un articol al cuiva cam de varsta mea, Cartile copilariei 3
nu si-l amintesc, vad ca serialul e o versiune vorbita in italiana, imi suna cam ciudat...

Am vazut pe TVMania ca azi se difuzeaza partea treia din "Ospatul lui Rez Mihaly'. Fara indoiala e o ecranizare a cartii cu acelasi nume scrisa de Nagy Istvan. Am citit-o cu mare placere, acum f multi ani, cartea e scrisa f bine, intr-un stil atragator si antrenant.

Actiunea se petrece intr-un cartier marginas al Clujului, dupa Dictatul de la Viena, are ca eroi niste copii pozansi ca toti copiii, care au tot felul de aventuri, una mai interesanta decat alta. Imi amintesc numai ca la un moment dat s-au gandit sa rapeasca un copilas cu ochelari, s-au gandit ei ca daca acel copilas poarta ochelari precis parintii lui sunt avuti si atunci ei pot sa obtina o mare recompensa pt el. S-a dovedit insa ca tatal copilului era la fel de nevoias ca toti tatii celorlalti copii, iar baietelul trebuia sa poarte ochelari pt ca era miop.

Am acum o problema existentiala, sa renunt la un eppisod din Thorn Bird (Pasarea Spin) de pe Euforia (am vazut deja serialul dar il revad cu placere) sau sa vad cum a fost ecranizat romanul? Mai am ceva timp de revazut argumentele pro si contra :)

Niciun comentariu: