miercuri, 8 decembrie 2010

Zambete

Am primit pe email un mesaj nostim intitulat "Zambetul nu este la fel". M-am decis sa public mesajul pt ca tocmai am aflat de la veselul nostru presedinte ce fericiti trebuie sa fim ca la anul o sa ne scada pensiile noua, celor care avem peste 740 lei/luna, precum si ce bucuroase trebuie sa fie mamicile ca vor sta, precum sotia prezidentiala, doar trei luni acasa (sigur, ideea e ca vor sta un an, dar daca se vor angaja in primul an, bla, bla, bla, si a urmat exemplul cu sotia) cu copiii (si ce copii reusiti are prima familie a tarii...de o inteligenta rara!). Acu' trebuie sa recunosc ca si eu am stat doar doua luni acasa dupa nasterea fiecarui copil, dar am stat cu socrii, si n-a fost cea mai fericita perioada din viata familiilor noastre...Ca rezultat, dupa doi ani de convietuire plina de succesuri, socrii (Dumnezeu sa-i ierte!) s-au mutat in celalalt capat al orasului si ne-am luat bona cea mai la indemana, o tiganca (nu rroma, nici pomeneala de asa ceva pe vremea aceea) de treaba din cartier.
Zambet angolez
Zambet canadian
Zambet chinezesc
Zambet frantuzesc
Zambet indian
Zambet italian
Zambet japonez
Zambet mexican
Zambet olandez
Zambet peruvian
 SI IN FINAL
Zambet românesc
parcă-i Băse mic !

Niciun comentariu: