sâmbătă, 25 decembrie 2010

I CORINTHIANS 13 - A CHRISTMAS VERSION

Am primit un lung email de la Virginia din care am copiat si pentru voi un scurt fragment. Sper sa va placa si sa va bucure tot atat de mult cat mi-a placut si m-a bucurat pe mine.

I CORINTHIANS 13 - A CHRISTMAS VERSION

If I decorate my house perfectly with plaid bows, strands of twinkling lights and shiny balls, but do not show love, I'm just another decorator.



Daca imi decorez perfect casa cu fundite, beteala si ghrlande de lumini, dar nu arat dragoste, sunt doar un simplu decorator.


If I slave away in the kitchen, baking dozens of Christmas cookies, preparing gourmet meals and arranging a beautifully adorned table at mealtime, but do not show love, I'm just another cook.




Daca ma spetesc muncind in bucatarie, facand duzini de prajituri, pregatind multe bunatati si aranjand o masa frumos decorata, dar nu arat dragoste, sunt doar o simpla bucatareasa.
 
If I work at the soup kitchen, carol in the nursing home and give all that I have to charity, but do not show love, it profits me nothing.




Daca lucrez la cantina saracilor, cant colinde la azilul de batrani si dau tot ce am in scopuri filantropice, dar nu arat dragoste, nu-mi foloseste la nimic.


If I trim the spruce with shimmering angels and crocheted snowflakes, attend a myriad of holiday parties and sing in the choir's cantata but do not focus on Christ, I have missed the point.



Daca impodobesc bradul cu ingeri stralucitori si fulgi de zapada artificiali, ma duc la un miliard de petreceri de craciun si cant cantate in cor dar nu ma concentrez asupra lui Christos, degeaba fac totul.


Love stops the cooking to hug the child.



Dragostea opreste gatitul pentru a imbratisa copilul.

Love sets aside the decorating to kiss the ones you love.



Dragostea pune decorarea deoparte pt a-l saruta pe cel drag.

Love is kind, though harried and tired.



Dragostea este generoasa, desi pisaloaga si obositoare.

Love doesn't envy another's home that has coordinated Christmas china and table linens.



Dragostea nu invidiaza pe altii ca au seturi de farfurii de portelan speciale pt Craciun si fete de masa.

Love doesn't yell at the kids to get out of the way, but is thankful they are there to be in the way.


Dragostea nu striga la copii sa plece din calea ei, ci este plina de multumire ca sunt acolo unde e si ea.

Love doesn't give only to those who are able to give in return but rejoices in giving to those who can't.


Dragostea nu da numai celor care pot sa dea ceva in schimb, ci se bucura sa dea la cei care nu au nimic de dat la schimb.

Love bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things.


Dragostea suporta totul, crede totul, spera totul, indura totul.

Love never fails.


Dragostea nu cade niciodata.

Video games will break, various gifts will be lost, other gifts will rust, but giving the gift of love will endure forever.




Jocurile video se vor strica, darurile diferite se vor pierde, alte daruri vor rugini, insa darul facut cu dragoste va dainui pt totdeauna.
 
Have a Blessed  Christmas and a heart full of joy from us to you and your family!!


Sa aveti un Craciun Binecuvantat si o inima plina de bucurie! De la noi pt voi si toata familia voastra.

9 comentarii:

karma police spunea...

haha excelent...dupa celebra scrisoare despre dragoste a apostolului pavel catre corinteni..allways a classic

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Draga Viorica
Desii e tarziu la mine si sant foarte obosita ,nu pot sa,nu i-ti multumesc de TRADUCERE !E mai mult decat perfecta !
Ai facut o treaba faina de tot !
DOMNUL DUMNEZEU SA TE BINECUVINTEZE SI LA MULTI ANI!
Virginia

disa spunea...

Viorica, am preluat linkul.
Sa ai sarbatori pline de bucurii!

Viorica spunea...

Ma bucur ca va place. Dumnezeu sa va tina in paza lui!

Viorica spunea...

@Disa
Eh, bucurii amestecate cu tristete. Sa fie numai bucurie la ceilalti... si la voi.

Dany spunea...

Superb post, Viorica. Si traducerea e perfecta. Pentru mine , cuvantul dragoste inseamna mai mult decat oricare altul.
Asa e , poti sa te afli oriunde , poti sa faci orice , poti sa spui orice .. daca nu e dragoste .. nimic nu e ! Cred in asta cu tarie ( apropo de piesa cu acelasi titlu ).
Viorica , am avut probleme de conexiune si nu am apucat sa iti trimit un email dragut .. voiam sa iti urez tie si familiei tale , sarbatori calduroase si pline de dragoste.
La anul si mai multe postari * din dragoste *
Cu drag , Loredana

Viorica spunea...

Dany draga, iti multumesc pt gandurile bune. Trec printr-o perioada mai grea si am nevoie de cat mai multe asemenea ganduri. Imi pare rau, dar nu am apucat sa citesc ce mi-ai trimis pana acum. Poate o sa reusesc sa ma linistesc candva...

Daeyang spunea...

Eh , tot ce-mi doresc e ca ceea ce scriu sa poata linisti suflete. Bune sau rele , ele sa te faca sa patrunzi intr-o lume aparte unde sa dispara pentru un moment , toate cele de zi cu zi .. Am rabdare , desi astept cu ardoare sa iti ascult parerea. Am mai modificat cate ceva dar mereu gasesc o buba pe undeva .. Cred ca asta si pentru ca ii acord o mare importanta. Dar asa si trebuie.
Sper din suflet sa iti fie bine , sa treaca perioada cea grea si sa ne auzim sanatosi.
Pentru cand ti-e greu , poate ajuta :
Let the tears come , they can water your soul.
2010 - this year is going , let him go .. ring out the false and bad things and ring in the good and true things.
Love&Peace from Dany

Viorica spunea...

Multumesc Dany. Deocamdata nu de lacrimi am nevoie, ci de putere. Mama mea, care a facut o fractura de sold, a fost operata ieri. Deocamdata e bine, dar are 89 de ani, incat nu stim cat si daca isi va putea recupera capacitatea de a merge.