marți, 13 ianuarie 2009

Testul Ho, ho, ho

Despre testul asta am auzit cand eram studenta.

Cica poti sa afli foarte multe despre un om daca il faci sa rada in hohote si asculti cum rade:

Ha, ha, ha rad oamenii buni.

Ho, ho, ho rad cei bonomi, joviali

He, he, he rad cei rautaciosi

Hi, hi, hi rad cei pusi pe ghidusii

Hah, Hah, hah (unde ah e a cu semiluna intoarsa cu coarnele in sus) rad cei prosti, dar multi, vorba lui Negruzzi

Hyi, hyi, hyi (unde yi e a sau i, cum doriti, cu caciula, sau accent circumflex ca la frantzuji) rad cei inchisi in sine, introvertitii.

Hu, hu, hu rade huhurezul (care e o pasare, in caz ca vi se intampla si voua sa uitati)

Eu rad uneori cu ha, cateodata cu hyi si mi se mai intampla (imi place sa cred ca f rar) sa rad si cu hah.

Dar voi? Ati verificat vreodata daca testul acesta e corect?

4 comentarii:

LiaLia spunea...

Eu am verificat si rad cu hahaha si hihihihi, asta inseamna ca sunt un om bun pus pe ghidushii? E bine asa :)

Viorica spunea...

Evident

Veronica spunea...

:))) - eu de obicei asa rad - cu mutrite din astea.
dar depinde - pt ca de ex mexicanii rad cu: jajajaja - englezii cu heheheh (care citit vine tot hihihihi), eu cred ca ma adaptez ca si cameleonul, in functie de audienta.

cine a facut studiul acesta? (scuze, defect profesional, i cant help it)

Viorica spunea...

Studiu? Care studiu? era o gluma, indraznesc sa cred ca una buna. Un fel de raspuns la "baietii cu nasul mare....", etc.
Sper ca profesia ta nu se ofuscheaza.