marți, 27 ianuarie 2009

Nu urmati gandirii mele

Intentionez sa postez candva textul integral al poeziei de Eminescu care incepe cu acest vers, deocamdata in cartile de Poezii pe care le am "la vedere" in biblioteca nu l-am gasit si n-am chef sa ma apuc sa rascolesc multele straturi de carti depozitate in diverse locuri prin casa, poate o s-o fac candva.

Gandul asta mi-a venit ascultand la mai multe posturi TV franturi din interviul de la radio (de la Antena 3, gratie lui Valerian Stan am aflat ca moderatoarea se cheama Marilena Dumitrescu) cand mi-am dat seama ca s-a vorbit mai mult si f dramatic despre sanatate decat am relatat eu. S-a vorbit si despre experienta cu discul sarit de la locul lui, care putea provoca paralizie daca se mai intarzia interventia, ca si despre suferinta indurata in timpul celor 8 ore de deliberari ale echipei medicale care nu avea o sala pregatita pt operatie, in contrast vadit cu atitudinea medicilor din Austria. Daca nici la Elias, care a fost spitalul nomenclaturii pana in 89 (se mai rataceau si unii care nu erau chiar nomenclaturisti, cum ar fi subsemnata, dar asta pt ca institutul in care lucra sotul meu a fost rearondat acolo intr-o vreme) nu erau conditii ce sa mai zicem de alte spitale? Si bineinteles ca nu a ratat ocazia de a-l musca de partea de jos a spatelui pe Nicolaescu cu ocazia asta, spunandu-ne cat de amarnic i-a fost inselata increderea si naivitatea.

Deasemenea s-au descris si experientele suppermarketistice ale interlocutorului care a luat acolo pulsul crizei constatand ca era lume multa in supermarket, dar carucioarele nu mai erau pline (cine isi face oare cumparaturile acolo de pleaca toti cu carucioarele pline, ca la Cora Lujerului nici pana sa se proclame oficial criza nu erau decat cateva carucioare supraincarcate, restul nici nu se comparau cu aspectul celor in care depozitau eu in SLC, USA, marfurile aflate pe lista si despre care consideram ca sunt necesare unei familii de 4 persoane; ginerele meu radea uneori zicand ca a mai ramas loc in portbagaj?) dovedind astfel ca a scazut puterea de cumparare a romanilor.

Cat despre inghetarea salariilor s-ar parea ca a fost o strafulgerare de inspiratie divina aparuta pe moment,pt ca toti partenerii sociali pomeniti in acea editie speciala au ramas stupefiati.

Niciun comentariu: