marți, 13 ianuarie 2009

Flori de gheata









Pt ca pana acum Videanu s-a tinut de cuvant si microcentrala noastra de cartier, neconectata la sistemul de termoficare, trimite destula caldura pe tevi n-am avut ocazia (si nici nu-mi doresc) sa admir florile de gheata pe geamurile proprii, in schimb in una din camerele "de la moshie" erau din belsug, dar parca nu atat de frumoase ca cele din copilarie. Poate am devenit eu mai pretentioasa, sau, si mai aproape de realitate, amintirile le adauga frumuseti si valori noi.
In prima poza e un turture care spune destul, cred eu, despre cat de aspru a fost gerul. Mai multe poze se gasesc aici
Poate e nevoie sa precizez ca pentru a vedea pozele la dimensiunile la care au fost postate e bine sa apasati pe poza si se va deschide o fereastra noua cu poza in marime reala (nu e valabil pt cei care primesc articolul prin email)

Niciun comentariu: