duminică, 13 octombrie 2013

JAMES BLUNT "Bonfire Heart"==== James Blunt "Inima Noastra ca un rug"

Mie imi place foarte mult James Blunt. Cred ca multi dintre cititorii mei au auzit cel putin odata cat de frumoasa e iubita lui (You're Beautiful). O prietena de pe fb, o proaspat doctorita indoneziana cu o inima de aur si un suras cuceritor a postat pe Timelinul ei cantecul de mai jos. Mi-a placut foarte mult mesajul, ca si imaginile din videoclip, si am tradus versurile.

JAMES BLUNT
"Bonfire Heart"

James Blunt
"Inima Noastra ca un rug"

Your mouth is a revolver firing bullets in the sky
Your love is like a soldier, loyal till you die
And I’ve been looking at the stars for a long, long time
I’ve been putting out fires all my life
Everybody wants a flame, but they don’t want to get burnt
And today is our turn

Gura ta e ca un revolver tragand gloante catre cer
Dragostea ta e ca un soldat, loial pana la moarte
Si m-am uitat la stele pentru multa, multa vreme
Am tot stins focuri toata viata mea.
Fiecare vrea o flacara, dar nu vrea sa fie ars
Si azi e randul tau

Days like these lead to
Nights like this leads to
Love like ours
You light the spark in my bonfire heart
People like us, we don’t need that much
Just someone that starts, starts the spark in our bonfire hearts

Zile ca asta duc la
Nopti ca asta duc la
O dragoste ca a noastra
Tu aprinzi o scanteie in inima mea ca un rug.
Oameni ca mine nu au nevoie de mult
Doar de cineva care sa aprinda, sa aprinda scanteia din rugurile inimii noastre.

This world is getting colder. Strangers passing by
No one offers you a shoulder. No one looks you in the eye
But I’ve been looking at you for a long, long time
Just trying to break through, trying to make you mine
Everybody wants a flame, they don’t want to get burnt
Well today is our turn

Lumea asta devine tot mai rece. Pe langa noi trec doar straini
Nimeni nu-ti ofera o mana de ajutor. Nimeni nu te priveste in ochi
Dar m-am uitat la tine pentru multa, multa vreme
Incercand sa te castig, sa te fac sa fii a mea
Fiecare vrea o flacara, dar nu vrea sa fie ars
Si azi e randul tau

Days like these lead to
Nights like this leads to
Love like ours
You light the spark in my bonfire heart
People like us, we don’t need that much
Just someone that starts, starts the spark in our bonfire hearts

Zile ca asta duc la
Nopti ca asta duc la
O dragoste ca a noastra
Tu aprinzi o scanteie in inima mea ca un rug.
Oameni ca mine nu au nevoie de mult
Doar de cineva care sa aprinda, sa aprinda scanteia din rugurile inimii noastre.


Niciun comentariu: