joi, 3 octombrie 2013

Din seria "cine m-a pus?" Crizanteme

Dupa trei zile de ploaie neintrerupta mi-am luat inima in dinti si m-am dus la posta. Aveam de retrimis Declaratia 200 a mamitei la fisc, pentru ca uitasem sa trec tocmai esentialul, suma primita ca arenda...Suma nu e mare, mai mare daraua decat ocaua, cum se zice, dar daca trebuie, cu placere, nu-i asa?

Nu mai spun ca am stat la o coada ca pe vremuri, de am simtit ca imi da os prin os, si am admirat cata rabdare are biata oficianta, una din cele trei ramase dupa restructurare, sa raspunda la toate cererile de informatii. Avea ghinionul saraca sa fie la ghiseul aflat langa cele dezafectate si langa usa, incat oamenii se opreau la ea pentru lamuriri.

Bineinteles ca s-au gasit si din cei care vociferau "sa vina si alte functionare, nu vedeti ce cozi sunt?" Ar fi venit ele, dar au fost trimise acasa si li s-a zis "Good Bye" Cand mi-a venit si mie randul i-am urat fetei serviciu usor si mi-a zambit asa de trist...

Si fin'ca posta e chiar in PiataVeteranilor, am profitat de ocazie sa mai cumpar cate ceva, nu numai de ale gurii, ci si pentru bucuria ochiului. Am inceput cu un buchet frumos de Ochiul Boului (Callistephus chinensis) care m-a costat doar 1 leu ...


Dupa ce am cumparat zmeura cu doar 15 lei kg, ca in vara, am vazut intr-o galeata niste crizanteme spendide. Stiam ca de obicei sunt cam scumpe, si nu eram chiar hotarata sa le cumpar. Dar cand tiganca, tremurand vadit de frig (era cam 6 seara, iar doamna de la zmeura mi-a spus ca in zilele anterioare piata a fost pustie) mi-a spus ca imi face un discount (ei, n-a zis ea chiar asa) si mi le da pe toate cu 20 de lei, mi s-a facut mila de ea si le-am luat.





Sunt sigura ca deja ati observat buchetul din stanga...pe asta mi l-a oferit tiganca la doar 5 lei "Sa plec si eu acasa"...I-am spus ca il iau de mila si i-am multumit.
Una dintre crizanteme s-a rupt si am pus-o intr-un borcan de dulceata cu o forma interesanta, adus de fiica mea din Grecia


Mai am cateva poze facute si nu vreau sa planga ca nu sunt bagate in seama:



Astea strambe le-am facut pe verticala. Nu -mi place deloc genul asta de poze si cred ca se si vede, din modul defectuos in care am facut incadrarea.

Am facut si o "poza de famile", inainte de a aseza ochiul bului si crizantema cea solitara pe masuta de la capataiul canapelei de pe care mamita se coboara foarte rar si cu multa greutate, ba chiar intr-o zi a cazut si m-a strigat disperata ca nu se mai poate ridica, de m-a bagat in toti sperietii, din fericire a fost ceva trecator, fara nici o sechela.


Si acum, la incheiere, am sa va ofer o imagine de ansamblu a gradinei mele de pe masa si o explicatie a incadrarii articolului la categoria "Cine m-a pus?" Pai credeti domniile voastre ca e usor lucru sa parcurgi cam un km jumate cu cateva kg de legume si fructe si ditamai buchetul de flori, cat incapea la tiganca in doua galeti?

Niciun comentariu: