joi, 8 noiembrie 2012

Cateva moduri de a avea o viata buna.

 V-am tot spus ca de la o vreme dau mai multa atentie fb decat blogeritului. Si nu-mi pare rau, pentru ca aflu tot felul de lucruri noi si interesante de acolo. Fb nu e numai pt a gasi noi iubiti, cum cred unii (sotul meu printre ei, pesemne de aceea nu vrea el sa-si faca un cont, dar si pt ca el nu e atat de extravertit cat sunt eu) ci si pentru a-ti imbunatati starea sufleteasca si sa ajuti si pe altii in acest sens. 

Unul dintre prietenii mei chiar ma ajuta mult in acest sens (dar nu e singurul, din fericire). De obicei copiaza ce gaseste mai interesant pe internet si adauga la citate si alte materiale, incat fiecare post al lui seamana cumva cu articolele mele de "cultura comparata". Azi a pus niste sfaturi tare intelepte, le publica in coreeana si eu folosesc masina de tradus pentru a intelege despre ce e vorba. Acum am copiat traducerea in engleza si dupa acest text voi incerca sa comentez fiecare sfat (e mai greu sa traduc mot-a mot, cere prea mult timp) in romana.

Several ways [good] Cool live

1 Vigorously Arise
.
Infinitely better have a good starting
Nerves bristle establish all the gunshots in the judgment of the athletes.
0.0001 second faster in order to depart.
Departure times in 365 opportunities.
Have a fast or late to his fate differently directed.
A fast start.
Rise up in the morning, hope and motivation to vigorously.


2 Walk proudly.

Life is marching towards success incessant
Walk boldly toward the goal of
The future of a person walking proudly, but shine brightly
Unpractical georimyeo of a person walking in to a bleak future.
To live a valuable life stretched breasts and walk proudly.


3 Today to finish your work today.

In the habit of putting off the success that I should be willing to take off the country.
Only day in which we live.
Tomorrow, tomorrow, tomorrow the sun rises, even if it's unconventional.
We wait for tomorrow's problems tomorrow. Do not put off.
Procrastination is a disease that leads to death.


4 Set aside time to read the book.

Length in a book.
Common people wandering length that does not read the books.
Digestion Attend a book filled with wisdom.
30 minutes reading time per day, created
A busy man, even, that the 30-minute time is not difficult.
30 minutes reading time per day, created
Studied in schools in order to receive more score, but
Society in order to survive, you should read the book.


5 Repeat the smiling training.

Victors who laughs last.
Then smiling Seek out training.
Stand out a way to get laughs.
Come the end of laughing and blessing is not to say that just looking.
Laugh, look joyful and rejoice ground Unlocked fluently.
Unwittingly by people laugh and positive change.
Laugh and laughs the laugh arises.


6 And learn how to speak.

Is not just for horse communication.
He can say to yourself,
Absolutes of God and also be able to talk.
Minutes can not say words to say and not wake up the fight.
Pollution as coming from my mouth, spit it.
Enjoyable and pleasing the other end of that to happen
Say let's practice. Is it good at the end of the law.


7 Day a good job each;

Now let's look at ourselves.
If cared for, the pluses and minuses of life tomorrow, can not be pledged.
Do not go to bed in the evening, just
Then check their day, close your eyes.
Improve and develop day by day.
There is no life in the playoff.
Lived footsteps, however, will not be destroyed forever.
Let's do a good job, large or small, in one day.
People live like it's own life, as well as to shine.
A good thing that a person's face shines beautifully.
Happiness in mind to fill up.


8 Emancipate themselves.

Pushed open the hearts go out to solve any difficulty.
Should not be a difficult, hard to say, do not
Let's open up his mind firmly closed.
Happiness comes when you open your mind.
You and I, but when you open up your own mind of all
One will make the world full of joy.
Mind yourself. And emancipate themselves.


9 Attend love to upgrade.

To anyone, but it is not love.
Yet you love.
Say is not what real love can not love.
Passionate love at first will gradually fade over time.
So, his love like a hot furnace, upgrade to
Now need to love Let burned.
Kidney practitioners and new love;


10 Day-to-day inspection.

People think that survives.
Not think of living without life, but survival is only


Iata cam ce am de comentat:

1. Treziti-va vigurosi

Zice textul ca e mai bine sa te trezesti dimineata plin de energie si astfel vei avea un bun inceput de zi. Problema mea e ca sunt o persoana tip "bufnita" si nu una tip ciocarlie, incat trezitul de dimineata a fost intotdeauna o problema rezolvata cu mare greutate, nici vorba de inceput energic. Lasa ca energia e ceva ce mi-a lipsit cam tot timpul si abia la maturitate, dupa o scintigrama la tiroida, am descoperit cauza, o functionare deficitara a tiroidei. Ironia sortii a facut ca inca din scoala elementara sa fiu obligata sa ma scol devreme, pt ca am avut aproape intotdeauna cursuri dimineata iar despre serviciu ce sa mai vorbesc...la noi nu se lucra in schimburi. 

2. Paseste cu mandrie.

Cum n-am suferit niciodata de ceea ce se numeste low self-esteem, proasta parere despre sine insusi, pot sa afirm ca mi-am urmat scopurile cu inceredere, am pasit spre ele cu fruntea sus, si daca s-a intamplat ca unele sa nu mi se realizeze (cum a fost cu visul meu de a deveni geolog) nu m-am demobilizat ci am pasit pe drumul ce mi-a fost trasat in alta directie cu aceeasi incredere in mine si in fortele mele.

3. Sa iti termini azi treaba.

S-ar putea spuna ca una dintre afirmatiile textului " sa steptam sa vina ziua de maine pentru probleme de maine" este o refrazare a textului evanghelic "lasa fiecarei zile necazul sau". Dar daca "Tergiversarea e o boala care duce la moarte" ar fi adevarat as fi fost moarta de mult, pt ca pot sa spun ca sunt Regina Amanarilor. Dar si cand ma apuc sa pun la punct lucrurile indelung amanate, nu ma mai opreste nimeni pana nu le vad rezolvate...si de obicei se dovedesc mult mai simple decat am crezut inainte de a ma bloca intr-un punct.

4. Fa-ti timp sa citesti o carte.

Daca ar fi dupa mine as citi tot timpul, asa a fost de cand am invatat sa citesc, si cred ca prietena mea care a zis ca eu "o sa mor baba de baba cu cartea in mana" a avut dreptate. E adevarat ca am o gramada de carti necitite atat in bibilioteca, cat si pe calculator, dar citesc tot timpul, ca dovada textul pe care il comentez.

5. Antreneaza-te sa zambesti in mod repetat.

Eram in primii ani de serviciu si aveam o colega (pe care am crezut-o prietena, sora sa-mi fi fost nu m-as fi simtit asa de apropiata de ea, s-a dovedit mai tarziu ca de fapt ma dusmanea, pacatul ei, ca eu am ajutat-o din rasputeri sa-si termine facultatea) pe care am sfatuit-o in mod repetat sa zambeasca celor din jur, stiam din propria experienta cat e bine sa procedezi asa (dar din toata inima, nu fortat) si cum se lumineaza fata celor care te intanesc daca le zambesti.

6. Invata sa vorbesti

Nu e vorba aici de arta oratorica, ci de faptul ca e bine sa incerci cu vorbele tale sa aduci mangaiere, placere si confort celorlalti, nu sa ii poluezi cu vorbe ce dor. Nu stiu cat de mult reusesc eu asta,  dar ma straduiesc.

7. Fa cate o fapta buna in fiecare zi.

Daca iti faci seara, inainte de culcare, o trecere in revista a tot ce ai facut peste zi si descoperi ca ai mai facut si in acea zi o fapta buna, nu-i asa ca te simti mai fericit? Si fi sigur ca ceilalti te vad ca pe o fiinta stralucitoare.

8. Emancipeaza-te.

S-ar zice ca la noi de la o vreme unii, dar mai ales unele, s-au emancipat cam peste masura. Totusi, o minte deschisa e mult mai fericita, dupa parerea mea, decat una inchistata in tot felul de prejudecati. Sa privesti lumea cu ochelari de cal mi se pare un adevarat handicap.

9. Ridica-ti iubirea la un nivel superior.

Zice textul ca si cea mai aprinsa iubire se stinge, paleste cu timpul si ca e bine sa traiesti dragostea cu pasiune. Intr-adevar, viata e mult mai frumoasa si mai interesanta daca iubesti cu intensitate, fie chiar si patinajul artistic (maine incepe transmiterea Cupei Rusiei pe Eurosport), de exemplu.

10. Introspectie zinica.

Pe ziua de azi am facut-o...asta ar fi cheia supravieturii, zice textul

Ii multumesc prietenului meu, dr Hong, pentru inspiratie, dar si celorlalti prieteni ai mei pentru ajutorul pe care mi-l dau ca sa-mi traiesc viata cu intensitate si bucurie.


Niciun comentariu: