vineri, 3 februarie 2012

Din ciclul "Mare ti-e gradina" Cresterea Economica

Ce-mi auzira urechile de la ProTV? Cica din cauza zvonurilor despre o iarna extrem de grea care ne asteapta (dupa colt) cetatenii s-au repezit in magazine pt a goli rafturile. Marturisesc ca si eu am fost intr-un supermarket--nu hipermarket--pt ca atunci cand ninge am observat ca se poate circula mai bine, pe o strada din cartier chiar se dezapezea, am trecut cam cu frica prin spatele Wollei, gandindu-ma ca daca da cumva inapoi aia sunt, si n-am nici un act la mine in caz de...(ajunsa acasa am vazut ca aveam in potofel un cartonas cu adresa) am vazut ca la coltul strazii imediat urmatoare supermarketului era o masina de politie comunala care folosea sirena, fiind asezata transversal pe axul strazii, mia-m zis ca blocheaza strada ca sa nu mai treaca masinile pana se termina dezapezirea. 

Cand am iesit din supermarket si m-am indreptat spre casa o trecatoare m-a intrebat ce s-a intamplat. Am raspuns ca nimic si dumneaiei m-a informat ca a fost omorata o femeie, stie de la RealitateaTV, ca sa vedeti la ce sunt bune stirile. Ajunsa acasa fiica mi-a telefonat, citise in Evenimentul Zilei ca a fost accidentata o femeie in Militari, ca i se face resuscitare si ca are 60 de ani, s-a gandit ca eu arat mai tanara decat varsta mea, stia ca am si antecedente in ce priveste masinile care dau peste mine, stia ca nu sunt chiar prudenta personificata...

Dar nu despre accidente voiam sa vorbesc. In supermarket nu era mai multa lume decat de obicei, ba chiar una dintre casiere soma momentan. Se pare insa ca panica despre care vorbea reporterita de la ProTV s-a manifestat in hipermarketuri, unii zic chiar ca ar avea guvernul ceva interese pecuniare in marirea vanzarilor, de aici zvonurile...nu stiu ce sa cred. Cert este ca reproterita a incheiat apoteotic "in acest fel s-au marit f mult vanzarile, ceea ce va duce la crestere economica" Deci da Doamne viscole cat mai dese si mai aspre, ca sa creasca economia, si asa sa aiba Boc si ai lui motive sa mareasca salariile si pensiile in scop electoral.

Niciun comentariu: