sâmbătă, 4 martie 2023

Love in Flames of War - serial chinezesc

Cred că am îmbătrânit degeaba dacă am ajuns să mă uit la un serial cu ilegaliști chinezi.

Dar măcar s-au priceput să ne ducă cu zăhărelul cu o încâlcită poveste de amor gen Albă ca Zăpada și vrăjitoarea cea rea care sub masca ei de femeie foarte frumoasă ascunde o răutate diabolică.
Cam așa m-am păcălit și cu serialul chinezesc "Ultimul Împărat" care m-a vrăjit în prima parte pentru că este mult mai elegant, rafinat și sofisticat decât filmul omonim al lui Bertolucci ca să devină penibil în ultima parte din cauza propagandei.
Am vorbit despre "Love in Flames of War".
Mult mai mult mi-a plăcut "Lighter & Princess", poate pentru că are o tentă mai vestică.
Până la urmă cred că tot serialele coreene și japoneze sunt mai pe sufletul meu.
Imagini:
1. 2. Ilegaliștii
3. 4. The Last Emperor The Legend (serialul chinezesc)
5. The Last Emperor - Bertolucci
6. Lighter & Princess







Niciun comentariu: