joi, 26 aprilie 2012

Pe unde am mai hoinarit--Picasa, Fractali

Poate va intrebati ce s-a intamplat cu mine de am parasit dragul meu blog si v-am lasat fara noutati. Pai v-am spus deja ca am facut o multime de poze in numai doua zile, lauandu-mi o scurta vacanta de la indatoririle de fiica iubitoare si grijulie, hoinarind prin Herastrau si Gradina Botanica. Si pt ca nu am mai deschis de mult Picasa ca sa (casa, dulce casa) pun albume de poze pe net cu ajutorul ei mi-am luat inima in dinti si am apasat butonul respectiv. Si ce mi-au vazut ochii? Cred ca zeci de albume care asteptau cuminti la rand sa se urce in pomul internetului pt a fi culese de acolo ca niste roade mult asteptate.

Am reusit sa catsar vreo cateva, dar lista e inca impresionanta. Am sa pun mai jos linkurile in clar, pt cei doritori (care au timp si dispozitie) sa le vada. Deocamdata am mai colindat ici si colo si am gasit un documentar recomandat de o iubitoare de fractali si pt ca acum nu mai am putere sa-l vizionez, am sa revin la functia initiala de aide-memoire a blogului si o sa-l inserez (embed) aici, nu inainte de a va spune ca din toate minunatiile artistice pe care le-a mvazut in viata mea cele mai fascinante sunt cele care sunt produse cu ajutorul fractalilor, si va invit sa mergeti la linkul iubitoarei ca sa va delectati cu niste iamgini de vis. Nu conteaza ca sunt abstracte, frumusetea lor e cu totul deosebita., poate imaginea de mai jos va va convinge.
Starlight and Dreams by LoonyL


Si acum linkurile catre albume pe care vi le-am promis:




https://picasaweb.google.com/101293546446068173264/Herastrau21Aprilie2012

Niciun comentariu: