vineri, 5 ianuarie 2024

Pregătiri de Revelion

 De pe Facebook 31 Decembrie 2023

de trei zile zac in boală

Și nu-mi zice nimeni "scoală"
De la Crăciun mi se trage. Am stat la răscruce de drumuri între virușii românești și cei irlandezi. Precum se știe metișii sunt mult mai viguroși decât originalele.
Mi-am amintit cu cât curaj i-am spus doctoriței de familie că nu vreau să mă vaccinez antigripal pentru că nu vreau să trăiesc mai mult de 80 de ani.
Dar când m-am trezit față în față cu cruda realitate și mi-am dat seama că nu am terminat de citit cartea lui Tong Hua ”Lost You Forever” și nici măcar S1 din serialul cu același nume și mai am câteva numere de Rebus Maxim neatinse parcă mi-a părut rău să mă duc pe lumea cealaltă așa, neterminată.
Și i-am lăsat pe ai mei să mă îngrijească și să mă doftoricească până și-au luat zborul spre Suedia și am rămas numai noi doi...
Celelalte invitații au fost contramandate deci aș fi putut să zac în continuare fără nici o remușcare. Dar eu nu, m-a mâncat undeva să aranjez câte ceva pe farfurii și farfurioare, să scot o plăcintă din congelator și să o bag la cuptor să nu ne găsească anul nou cu masa goală. Sarmale au mai rămas de la Crăciun, ca și feliuța de tort.
Acum rămâne de văzut dacă o să fim în stare să și mâncăm, pentru că eu, cel puțin, nu prea am poftă. Lasă că nu-mi strică un pic de post.
Vouă, dragilor, vă urez să vă ocolească bolile și necazurile. Nu doresc nici măcar să meargă la alții, că e prea multă lume amărâtă.
LA MULȚI ANI!










Niciun comentariu: