sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Cork 10, 11, 12 13 Octombrie Fotografii

Am publicat azi 5 albume, nu doar 4, cum ar rezulta din titlu.
Primul publicat e facut din bucati, cuprinde poze facute in Port of Cork si docuri. Am colindat pe acolo de trei ori, am scris despre ce am vazut aici , aici , si aici .

E cazul sa fac o corectie, in caz ca cineva reciteste articolul din 19 octombrie: nu Lia a exclamat "sunt de-ai nostri" (e prea mica pt a-si da seama) ci Maria. Poza respectiva o voi publica, probabil, data viitoare.

Dupa cum am mentionat si in titlu am mai publicat albume cu fotografii facute pe data de 10 octombrie, 11 octombrie, 12 octombrie si 13 octombrie. Ca sa nu mai plictisesc cititorul cu ce impresii mi s-au format atunci il trimit la aricolele publicate pe 5-12 octombrie si 13 octombrie.

Intr-unul din albumele publicate azi e si un autoportret.

Niciun comentariu: