luni, 1 aprilie 2013

Birthday Party 2013--Postare la cerere.

De la o vreme imi cam neglijez atat blogul, cat si emailurile. Si asta nu e bine, pt ca am cateva prietene care asteapta atat articolele mele, cat si emailurile... Ieri am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Suzeta. Ma simt oarecum vinovata fata de ea, ea nu mai are pe nimeni acasa care sa ii tina tovarasie si eu ii mai indulcema zilele cum puteam. Ei, acum sa nu va inchipuiti vreo pustnica ce sta toata ziua si cloceste in casa, ea e o persoana f energica si activa, dar...ii prindeau bine emailurile mele. 

I-am povestit cate ceva despre ziua ce a urmat "uneia dintre acele zile" si m-a intrebat cand am sa pun poze pe blog...Si acum ce sa fac, daca i-am promis ca le pun...
Am primit un buchet de flori de la fiica mea.
Salata de vinete
Ciupercute marinate in lamaie, cu maioneza
Salata a la russe
Platou asortat cu friptura de pui si ciupercute umplute
Bame din cutie, de la iranienii care au o pravalie in Piata Veteranilor
Hummus din aceeasi sursa ca si bamele.

Fromages (branzeturi, adica) asortate, nu exagerez, sunt sase feluri: telemea de tara, mozarella (de fapt un soi de cascaval, Brie, benza Dor bleu (mucegaita adica) Brie, alta branza cu mucegai albastru, Camembert
Macrou marinat
Icre de somon, sos de soia cu wasabi si farfuriuta cu unt pentru icre
Sushi

Zambile si toporasi de la Mamita din gradina

Lebar Ifantis
Macrou afumat
Creveti (nu erau "deveinati" -curatit intestinul, am facut eu operatia asta)
 Briose dietetice, speciale pt diabetici, cadou de la fiica mea mai mare, f bune...

Tort "Foret Noir" de la Cora, am gustat un pic mic de tot, excelent.

Fiica mea a adus o jucarica nostima, chinezeasca, cu artificii si lumanarele, precum si un dispozitiv care a cantat "Happy Birthday to you". Ca sa-l opresc trebuia sa tai o sarma, nu m-am indurat, asa ca nu numai ca incepea sa cante cand mi-era lumea mai draga, dar literalmente mi-a dat desteptarea cateva zile la rand mai devreme decat eram eu dispusa sa ma dau jos din pat. Sotul meu, care e priceput la o multime de lucruri, a luat jucarica, a dezmembrat-o anuntandu-ma vesel ca a rezolvat problema, a studiat care e principiul dupa care functioneaza muzichia si  a reasamblat-o, montandu-i un fel de intrerupator f ingenios.

In familia noastra este obiceiul sa intrebam sarbatoritii ce cadouri isi doresc sa primeasca. Sigur ca nimeni nu se limiteaza la cerintele exprimate ci fiecare dintre noi are grija sa pregateasca si ceva surprize, dar tinem cont de doleantele exprimate. Pentru ca pe mine ma apuca orele mici ale diminetii pe fb, am infintat, impreuna cu cateva ca mine, "Clubul Bufnitelor", un grup secret (ne-m fript cu hackerii care ne-au invadat un grup deschis dedicat culturii coreene si acum suflam si in iaurt). Prietenele celelalte au gasit tot felul de artifacte in forma de bufnita: cercei, bratari, in fine, chesti tematice. 

Deci in mod natural i-am spus fiicei mele ca doresc o bufnita si ea mi-a facut marea bucurie de a-mi darui un pandantiv foarte frumos, cum puteti vedea mai sus. Si astfel, desi nu ne-a trecut durera ca sora mea, a carei zi de nastere era cu o zi inaintea mea,nu mai e printre noi, am serbat-o si pe fiica, nascuta cu o zi in urma mea...Am baut sampanie (ea fara alcool, pt ca venise cu masina) si am cantat "Multi Ani Traiasca!"

Niciun comentariu: