vineri, 5 aprilie 2013

Cantece de aur coreene Partea IV--Magnolia Alba

Cel de la care am preluat cantecul nu se afla pe lista mea de prieteni dar ne-am intersectat pe fb. Si pentru ca fiecare dintre noi are deschis peretele pt "prietenii prietenilor" putem nu numai sa vedem postarile, dar sa dam like, sa comentam si sa sharuim. Anul trecut in Gradina Botanica din Bucuresti am fost foarte bucuroasa cand am putut sa pozez mai indeaproape minunata magnolie alba pe care pana atunci doar o admirasem de departe, de pe aleea de la intrare. Acum, dupa ce o sa ma straduiesc sa curat de mizerii traducerile automate ale versurilor si sa le traduc in romana o sa pun si pozele facute atunci, poze deja aflate intr-un album pe fb.

하얀 목련 White Magnolia

Yang Hee 양희은

하얀 목련이 필때면 다시 생각나는 사람
봄비내린 거리마다 슬픈 그대 뒷모습

하얀 눈이 내리던 어느날 우리 따스한 기억들
언제까지 내 사랑이어라 내사랑이어라

거리엔 다정한 연인들 혼자서 걷는 외로운 나
아름다운 사랑얘기를 잊을수 있을까

그대 떠난 봄처럼 다시 목련은 피어나고
아픈가슴 빈자리엔 하얀 목련이 진다


White Magnolia

Yang Hee

White Magnolia reminds me of back when Phil guy
Spring rain fell every sad thy gaze

White snow this warm memories Overarm one day we
As long as my love, my love,

Street walking alone, lonely or affectionate lovers JPY
Beautiful love can forget talking about?

He leaves for spring back like a Magnolia is blooming and
Sore boobs are the white Magnolia is an empty spot yen.

Bing

White magnolia

Yanghuieun

White magnolia when Phil again people think I
Spring rain made you sad every street pooping

Snow white evening one day we'll warm memories
When sweet. Far my love, my love, sweet.

Lonely walk the streets alone affectionate lovers
Forget the beautiful love story?

Magnolia sweet spring back like you left
Sore breasts white magnolia vacancies are

Google




hayan moglyeon
yanghuieun

hayan moglyeon-i pilttaemyeon dasi saeng-gagnaneun salam
bombinaelin geolimada seulpeun geudae dwismoseub

hayan nun-i naelideon eoneunal uli ttaseuhan gieogdeul
eonjekkaji nae salang-ieola naesalang-ieola

geolien dajeonghan yeon-indeul honjaseo geodneun oeloun na
aleumdaun salang-yaegileul ij-eulsu iss-eulkka

geudae tteonan bomcheoleom dasi moglyeon-eun pieonago
apeungaseum binjalien hayan moglyeon-i jinda

Magnolia Alba

Magnolie alba, ma gandesc din nou la tipul ala
Cand ploaia trista de primavara cade pe fiecare strada

Intr-o zi seara alba ca zapada o sa-mi incalzeasca amintirile.
Pana cand, dulcea mea dragoste, dragoste dulce, pana cand?

Mergand singuri pe strazi, indragostitii afectuosi
Au uitat oare dragostea lor cea frumoasa?

A plecat in primavara in care a inflorit magnolia
Si ma doare inima ca acum magnolia alba este pustie.

Si dupa ce m-am chinuit atat cu cele doua traduceri automate iata mi-a dat Dumnezeu gandul al bun sa pun un english langa cuvintele cheie si iata si o traducere in engleza mai de Doamne ajuta:

When white magnolia begins to blossom, the person is recalled to my mind. 
Sad your back appearance is on every street with the spring rain.
Our warm memories of the day having a white snow 
will be my love always, will be my love.

Affectionate couples on the street, but I'm walking lonely alone.
Can I forget the beautiful love story?
Magnolia blossoms again as it did in the spring you left, 
and white magnolia falls off in the vacancy of bitter heart.
O sa vedeti  acum ca e alta viata, si alta traducere...

Cand magnolia incepe sa infloreasca, imi reamintesc de el
Ce tristete sa il vad mereu, pe fiecare strada, cand ploua primavara.
Calde memorii ale unei zile cu zapada alba (a florilor de magnolie alba)
Totdeuna dragostea mea va dainui, va dainui dragostea mea. (in original e vorba de dragoste dulce)

Pe strada trec cupluri de indragostiti, dar eu ma plimb singura pe strada
Cum sa uit frumoasa mea poveste de dragoste?
Magnolia alba infloreste din nou ca in fiecare primavara de cand ai plecat
Si magnolia alba cade in pustiul unei inimi triste (indurerate).

























Niciun comentariu: