duminică, 14 aprilie 2013

White Sakura in Herastrau

Dupa ce v-am aratat "Ce mai creste pe langa casa mea" acum va invit la o plimbare prin Gradina Japoneza din Herastrau. Sigur ca in plimbarea mea nu m-am limitat doar la acesta gradina dar pentru ca am fost chemata de doctorita de familie la cabinet sa imi fac analizele de control am profitat de ocazie si de vremea buna ca sa vad si eu cu ochii mei ciresii jponezi infloriti despre care mi-a povestit Mihaela.

Pentru mine pana cand am fost la Paris, hat in 2010 pe vremea asta, ciresii japonezi aveau o singura culoare, roz ,si florile cu petale invoalte care le faceau sa semene cu niste mici trandafirasi...Asta pentru ca inca de prin anii 66-69 asa ii vedeam prin cartierul Floreasca si apoi in Gradina Botanica sau in Herastrau. Parerea mi-a fost intarita de faptul ca in Gradina Japoneza am ajuns ani de zile doar cand erau infloriti ciresii roz, atat de neobisnuiti.

Vedeam eu in poze ca in Japonia si apoi in Coreea ciresii erau albi...La Paris, langa Catedrala Notre Dame erau unii albi cu flori invoalte, de o frumusete parca ireala.


Lasa ca nici cei roz nu erau de lepadat:



Ei, dar sa lasam Parisului ce e al Parisului si sa vedem ce ne-a oferit vineri Herastraul nostru:





























Un comentariu:

Traveling Hawk spunea...

Foarte frumosi si ciresii din Herastrau, Viorica. Tinerii s-au asezat sub ei, ca la hanami, imi place!