miercuri, 13 martie 2013

송기창_박연폭포 ---Song Ki Chang--Cascada.

Mie imi plac baritonii. Si acesta, coreean, mi se pare ca are o voce deosebit de placuta. Cantecul e scurt si simplu, dar cantat cu mult suflet.

박연폭포

박연폭포 흘러나리는 물은
범사정으로 감돌아 든다
에~ 에헤야 에헤 에루화 좋구 좋다
어람마 디어라 내 사랑아

간 데마다 정들여 놓고
이별이 잦아서 못살겠네
에~ 에헤야 에헤 에루와 좋구 좋다
어람마 디어라 내 사랑아

Nu ma intrebati cum traduc masinile...Mi-ar fi fost de folos acum profesorul nostru de coreeana, dar tocmai m-am dezimprietenit pentru ca ne preda intr-un ritm sufocant. Am ramas in urma cu 11 lectii, fara vreo perspectiva de a putea recupera, dimpotriva, am toate motivele sa cred ca avansul se va mari. Ca sa nu spuna cumva ca si-a pierdut timpul cu mine o sa incerc sa scriu romanizarea, pe care o voi verifica si corecta folosind Google (macar la asta e f bun)

Pakyon Pokpo

pakyon pokpo heulreonarineun muleun
peomsa chongeulo kamdola deunda.
eeeee, eheya ehe eruoa chogu choda
eoramma dieora nae saranga

kandemada jeongdeuryeo nohgo
ibyeori chajaseo mottargettne
eeeee, eheya ehe eruhwa chogu chohda
eoramma dieora nae saranga

Am incercat sa scriu cat mai aproape de cum se aude.

Acum varianta Google a romanizarii, folosind numele din alfabet:

bag-yeonpogpo

bag-yeonpogpo heulleonalineun mul-eun
beomsajeong-eulo gamdol-a deunda
e~ eheya ehe eluhwa johgu johda
eolamma dieola nae salang-a
gan demada jeongdeul-yeo nohgo
ibyeol-i jaj-aseo mos-salgessne
e~ eheya ehe eluwa johgu johda
eolamma dieola nae salang-a

Niciun comentariu: