luni, 29 august 2022

Jurnal de Vacanță - Mamaia 2022 Ziua III, 26 Iulie

Fiind marți, în această zi litoralul de la Mamaia a devenit dintr-o dată mult mai animat decât în zilele precedente, mai ales în partea lui dinspre nord, Poate mă înșel dar acolo prețul cazării era ceva mai redus, se oferea chiar și all inclusiv la hotel de trei stele, cum am aflat de la o turistă în ziua următoare.





Peisajul a fost îmbogățit de o vânzătoare ambulantă care a profitat de vânt și a oferit spre vânzare zmeie frumos colorate.





Au apărut și algele iar aspectul mării s-a schimbat, din albastru infinit în mai multe culori și nuanțe. Asta nu m-a împiedecat să găsesc o zonă cu apă mai limpede și să mă pozez cum îmi bag picioarele în Marea Neagră.





Stabilopozii din larg (stafilococii, cum glumeam noi) au fost luați în stăpânire de păsări.



Distracția favorită a turiștilor situați la sud de noi era plimbarea cu vaporașul Victoria. Numai 20 de lei, cum aveam să aflu câteva zile mai târziu.




În parcul din fața hotelului Tomis erau amplasate două statui și un basorelief. Cel puțin una dintre ele era Monument Istoric, dar eu bănuiesc că toate erau, sau trebuiau să fie, încadrate în această categorie.








Niciun comentariu: