sâmbătă, 25 decembrie 2010

Cadoul meu de Craciun

Ce bine ca fetele mele imi fac din cand in cand cate un cadou de neuitat! Marti seara fiica mai mare ne-a invitat la un concert (cu ocazia asta am reinoit cunostinta cu o cititoare a blogului acesta) de care imi voi aminti cu drag inca multa vreme de acum incolo. Am ramas surprinsa cat de multa lume era dornica sa asculte valsuri vieneze cantate ca la mama lor. Si mai uimita am fost cat de multi copii erau prezenti, unii au oferit chiar un fel de microrecitaluri, o fetita a schitat, pe intervalul dintre scaunele de la parter, cativa pasi de balet in timpul concertului iar in pauza un baietel micut cu o vioara pe masura lui ne-a oferit cateva note.

In hol exista un targ de obiecte de arta, helas, nu pt pensionari cu pensii nu chiar nesimtite. Mi-au placut f mult niste carpete tesute de mana cu modele create de Rodica Miclescu. Am observat inca mai de mult ca, in special in Occident, pe masura ce cultura consumista indeparteaza tineretul, cel putin de la orase, de la practicarea lucrului de mana (in Mary Stayed Out All Night eroina tricoteaza atat niste manusi cat si un pulover, semn ca in Seul tinerele nu s-au departat cu totul de asemenea indeledniciri) se pune din ce in ce mai mare accent pe lucruri hand-made.

Dirijorul a inceput discursul de introducere pe limba lui, dar si-a luat repede seama si a continuat in engleza. In timpul acum indepartatei mele tinereti strainii tineau conferinte in franceza si intelegea toata lumea, acum se pare ca toata lumea intelege engleza. Ne-a povestit cat de traditional e Balul de Craciun, cum vin din toata lumea invitati, chiar si Printul din Japonia, si ne-a adresat si noua o invitatie sa participam la acest bal. Dupa parerea mea concertul, terminat, pour la bonne bouche, cu "Valurile Dunarii" a fost un succes.

Dupa concert ne-am plimbat putin prin centru, dar despre ce am vazut (si pozat) cu aceasta ocazie altadata...


Aici ar fi trebuit sa fie un videoclip cu o parte din concert si doua perechi de balerini care valsau, din pacate videoclipul e prea mare si Bloggerul nu a reusit sa il proceseze, de aceea am anulat procesarea.

 CRACIUN  FERICIT!


Si pt cei impatimiti de internet, email, retele de socializare si tot ce inseamna digital in viata omului din acest mileniu un videoclip care mie mi s-a parut amuzant, pe unii s-ar putea sa ii scandalizeze (numai ca aceia inseamna ca nu au deloc simtul umorului)

Niciun comentariu: