miercuri, 14 decembrie 2011

Clasamente

De cateva zile un grup de Adjumma (matusi) de pe face book ne straduim sa facem un album cu 15 din cei mai indragiti actori sud-coreeni, indragiti de noi, desigur. Ideea i-a venit lui Gabi, care se si pricepe f bine sa faca filme. Cu formatia ei de inginera ne-a organizat, a stabilit niste criterii si a colectat poze. O munca despre care sper ca isi va gasi aprecierea necesara. De abia astept sa vad videoclipul si reactiile.

Iata conditiile, asa cum apar pe albumul alcatuit de Gabi:

CONDITIILE GENERALE: 1. SA AIBA ARMATA FACUTA SAU MACAR SA FIE DEJA IN ARMATA; 2. SA POATA SUPRAVIETUI IN JUNGLA DACA SUNT PARASUTATI ACOLO; 3. SA SE POARTE FRUMOS CU FEMEILE SI CU COPIII; 4. O FEMEIE SA SE POATA VEDEA ALATURI DE EI TOATA VIATA; 5. SA ARATE BINE, ATAT IMBRACATI CAT SI ALTFEL.
Poze necesare: 1. in hanbok; 2. in costum de strada; 3. alaturi de o femeie / copil; 4. cu muschii la vedere.
Se admit si combinatii, mai ales daca isi arata abilitatile fizice si mentale.


Si iata clasamentul meu:
1. Kim Jae Wook
2. Joo Sang Wook
3. Hyun Bin
4. Kim Nam Gil
5. Uhm Tae Woong
6. Lee Jun Ki
7. Bae Yong Joon
8. Bae Soo Bing
9. Ji Sung
10. Song Il Kook
11. Ju Jing Young
12. Jeung Kyu Woon
13. Lee Seo Jin
14. Jun Noh Min
15. Ahn Kil Kang

Rezerva
Park Gun Hyung

In clasament nu m-am ghidat numai dupa aspectul fizic, ci si dupa talentul de actor (am facut un pic de rabat pt KJW, care nu m-a prea multumit in Kingdom...) de aceea Lee Jun Ki apare in fata unora mai cunoscuti si mai titrati. Stiu ca Lee Seo Jin e f iubit, mie insa nu mi-a placut deloc cum a jucat in Lovers si partial in Yi san, avea uneori o figura de naiv, ca sa ma exprim delicat. Daca s-ar face un clasament numia dupa priceperea in arte martiale probabil SIK ar fi pe primul loc, dar el cica mai era si indragostit, sa ma ierte fanele dar aici il bate de departe BYJ. Iar despre KNG pot spune doar ca tare mi-as dori sa nu moara in aproape fiecare rol. Totusi l-am pus inaintea lui UTW pt ca l-am vazut in mai multe productii.

Fotografiile de mai jos le-am ordonat (deh, am si eu o formatie mai "stiintifica"', desi am absolvit Universitatea, nu Politehnica sau alt institut de ingineri) in ordinea clasamentului.
Si rezerva, cel care l-a jucat pe Do Jin in "Kingdom Of The Wind"


2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos si adevarat dar nu trebuia sa-l lasi pe Dojin afara si poate ca intre considerente au fost cam multe omise.Te pup,Luciana.

Viorica spunea...

Ce sa fac, aveam voie numai 15, si nu m-am indurat de ceilalti! Cat despre considerente, pe astea le-am considerat eu importante