duminică, 31 iulie 2011

You are beautiful!

Stiu ca exista un serial sud-coreean cu acest nume, f reusit de altfel, e un muzical ale carui melodii m-au urmarit un timp, dar acum vreau sa vorbesc despre initiativa numitei Caitlin Boyle, initiativa care ainceput sa fie pusa in aplicare in 2009, cand ea avea 27 de ani. Se numeste Operatiunea Beautiful si consta in punerea (in cele mai diverse locuri) de notite cu mici texte incurajatoare pt cei care cauta linistea si implinirea sufleteasca. Se adreseaza in principal femeilor dar eu cred ca si barbatii ar putea beneficia, macar uneori, de cate o incurajare care sa le creasca stima fata de propria persoana (ca doar nu toti sunt niste misogini plini de trufie).

Eu am aflat de acest site prin intermediul Beliefnet care spune ca:

Since she began the site, Caitlin has received over 7000 notes from women all over the world, including Asia, Europe, and Africa.

De cand si-a inceput acest site Caitlin a primit peste 7000 de mesaje de la femei din toata lumea, incluzand Asia, Europa si Africa.

Am selectat cateva mesaje publicate pe Beliefnet:
 



 
Dupa cum vedeti s-ar parea ca poti fi frumoasa si la o varsta inaintata, cand parul devine din saten gri (cazul meu) si cand transpiri (pe caldurile astea chiar am nevoie de o asemenea incurajare, pt ca nu odata ma simt ca un hipopotam transpirat, noroc ca nu apar la TV) dar mai ales daca ai ganduri pozitive si zambesti (desigur ca nu prosteste, ci din toata inima).

Niciun comentariu: