vineri, 30 august 2013

Nocturna--De la Plaza Mall la Cora Hypermarket

Iar e una din zilele acelea cand trebuie sa ma duc "sa frec pisica", cum zice cu naduf sotul meu. Pisica fiicei mele, plecata un pic peste mari si tari. Cu ocazia asta iar am constatat ce bine aprovizionata si cu preturi accesibile e Piata Moghiorosh, actuala Drumul Taberei, in comparatie cu Piata Veteranilor. De exemplu zmeura era cu 9 si chiar 8 lei, destul de buna...Dar cel mai important lucru e ca am gasit salata rosie, Lollo Rosa, cu 2 lei bucata fata de 3,75 la Cora, Nici gogosarii la 3,50 nu sunt de lepadat.

Ce inseamna fb...Deja o prietena a comentat
"sincer, la cata munca e sa culegi zmeura, treaba testata pe pielea mea... 9 lei e putin"

I-am raspuns:
"De asta am fost si eu surprinsa...( la postare comentasem asa: "Am fost surprinsa sa vad cat de ieftina e zmeura in Piata Drumul Taberei acum, la vremea asta...alaltaieri 10 lei kg si ieri 9 lei kg. Stiam ca sunt preturi mici acolo comparativ cu Veteranilor, totusi...In Veteranilor am platit cel mai putin 12 lei, cand ar fi trebuit sa fie toiul ei...E drept ca exista soiul Quatre sesons...si cea de padure, dar asta sigur e de cultura...are insa boabele mai mici decat cea din Veteranilor") dar lumea nu cumpara era si cu 6, 7 sau 8, pentru gem, zicea vanzatoarea. Nici asa nu se vindea..iar eu am diabet...fetele nu mai stau cu noi, asa ca...dar cand faceam se termina de mancat aproape imediat ce o puneam in borcane."

 Ea a comentat din nou:
" da sunt "bisnitari" care o iau cu maxim 3. 4 lei de la batrani amarati din satele din Giurgiu, aia e faza"

Si eu i-am raspuns:
"
Niste nenorociti, ca nu le poti spune capitalisti, nisti macar imputiti....L-am vazut pe unul in piata..avea o burtaaa, de vreo doua ori mai mare ca a mea, pe putin, si eu nu sunt deloc supla.



In tramvai am fotografiat o lozinca patriotica



Pisica arata mai nou asa:

In drum spre casa m-am abatut si pe la Cora si, pentru ca era placut, am mers pe jos de la Plaza la Cora.

Mie mi-a placut coafura mamicii, dar cum poza a fost un instantaneu, nu am reusit sa o surprind decat asa.






 In spate se vede Antena Securitatii, cea mai inalta din cartier...la "revolutie" acolo s-au taiat niste cabluri extrem de groase, cineva spunea ca nu e mare lucru sa le faca din nou functionale, si asa a si fost...


In spate nu sunt munti (de unde munti in plina campie?) ci nori


 Fostul "Circ al Foamei" din vremea lui Ceausescu, acum unul din Mallurile importante ale Bucurestiului.


Spalatoria auto functiona din plin..Cata spaga o fi dat proprietarul sa o stabileasca intr-un asemenea vad? DNA nu o sa ne spuna niciodata, decat daca primitorul e un membru USL.
Singurel si trist...De el nu mi-a fost frica, dar de minoritarii care m-au incadrat aproape de Cora da...deja era intuneric...Am grabit pasul si l-am depasit pe cel din fata mea, apoi am intrat in curte la Cora si totul a fost OK.

 In fundal se vede hotelul Sir...cineva in tramvai intreba daca statia e la hotel, nu a intrebat de Cora, care ce-i drept nu e pe Virtutii, ci pe Bulevardul Iuliu Maniu.

Se vede si blocul turn de la Lujerului, cel antisuperstitie, pt ca daca nu ma insel are 13 etaje.


Cred ca betoniera din spate am incercat noi, Miscarea Ecologista sa o inchidem in 90.





In drum spre casa iata ce am vazut: 
Rucsacul asta statea cuminte pe trotuar. Ca sa nu fie singurel avea alaturi si un pet de bere, cam gol...Era vis a vis de Profi...A iesit cineva din supermarket, ma asteptam sa il bage in seama...nimic...Am construit cateva scenarii in minte cum de a ajuns acolo, cel mai spaimos era cu o bomba...Daca era, exploda pana acum, zic eu...Treaba se petrecea la ora 22:10...

Niciun comentariu: