miercuri, 7 august 2013

4 August 2013--ZiuaMamitei--92 de ani

De cand activez pe fb cam uit de blog...multi bloggeri fac cam acelasi lucru...pe fb reactiile sunt mai rapide si parca mai directe...Am postat acolo poze de la ziua mamitei...acum ma gandesc ca nu e rau sa le incarc si aici. Nu m-am ostenit prea tare cu bucatareala, cel mai mult am muncit la salata de vinete si la aranjatul rosiilor pe platou...Am folosit vinete albe si rosii portocalii si...rosii






Mamita a fost fericita ca a avut nepoatele langa ea, i-au adus cadouri, precum si flori si tort.



Cam ce am avut pe masa vedeti mai jos:
Salata de alge marine cu somon si susan
Humus "Ocean Fish" cel mai bun de pe piata, dupa parerea mea.
Icre de Manciuria...amintiri din tinerete, cand le consumam pe sandvisurile cumparate de la "Delta Dunarii" de vis-a-vis de "Romarta Copiilor"

Icre de somon, diferenta nu e doar la dimensiune, ci si la pret, 100 lei in plus la kg...la cele de Manciuria
Salata de icre de crap, tot de la cutie...asta i-a placut cel mai mult mamitei...stiti zicala cu sofranul...
Piept de pui fiert (marca Florin Munteanu) cu frunze de busuioc...s-a mancat...ioc...

Sampanie "Zarea" si sampanie pentru copii, cica de zmeura...
Sampanie cu zmeura congelata, "brevet" Viorica Munteanu


Niciun comentariu: