vineri, 15 decembrie 2023

Amintiri din 'iepoca de aur".

 Printre multele crize ale anilor 80 era criza de vată hidrofilă. Când se aducea la vreo farmacie se vindea cu porția, un pachet de persoană.

Eram mai multe persoane la coadă și clienta căreia îi venise rândul a rugat să i se vândă două pachete. A explicat frumos pentru ce îi trebuie dar cu toate insistențele a fost refuzată.
Când a plecat i-am spus să mă aștepte afară. Era o persoană necunoscută dar voiam să o ajut.
A venit rândul meu și după ce am cerut ce îmi trebuia am cerut și un pachet de vată.
"Nu vă dau!" "De ce?" "Pentru că o să-l dați doamnei de afară (pe vremea aceea toate eram doamne, cu excepția cadrelor didactice și a activistelor de partid)." "Ce vă pasă dumneavoastră ce fac eu după ce ies? Am dreptul la un pachet de vată" "Dar nu vă trebuie" "Sunteți stupidă, doamnă"
Și mi-a dat pachetul cerut!
În orice discuție important este să găsești argumentul potrivit.

Niciun comentariu: