vineri, 21 ianuarie 2022

Through the Darkness (Those Who Read Hearts of Evil)

Pot să se supere admiratoarele lui Kim Nam Gil dar după ce am văzut o mulțime de thrillere sud-coreene cu actori foarte talentați în rol de polițist (ba chiar și criminali) jocul lui Kim Nam Gil în ”Through the Darkness” mi s-a părut cam oarecare.

Nici nu-mi vine să cred cât de entuziasmată am fost când l-am văzut în rolul lui Bidam din Queen Seon Deok ori în filmul ”Portrait of a Beauty” și alte filme și seriale, de ajunsesem să mă întreb dacă va juca vreodată în ceva unde să nu moară la sfârșit.
În ”Bad Guy” mi s-a părut că a cam dat rasol, de altfel serialul a fot scurtat pentru că pleca în armată. Acolo l-am văzut prima dată pe Kim Jae Wook, care a jucat mult mai bine decât el, practic a intrat atât de bine în pielea personajului încât a avut dificultăți să iasă.
Dar serialul acesta promite să fie foarte interesant pentru că e bazat pe o carte scrisă de primul profiler din Coreea, Kwon Il-yong, (Those Who Read Hearts of Evil), deși am înțeles dintr-un articol că adaptarea e foarte laxă.
Deocamdată am fost impresionată de profilerul din ”Voice I” (din sezonul doi am văzut doar un episod) și de rolul jucat de Joo Sang Wook în ”Special Affair Team TEN”, un polițist cam sonat care se străduia să intre în mintea criminalului ca să înțeleagă cum l-ar putea prinde.









Niciun comentariu: