vineri, 9 iulie 2021

Mouse Kdrama

Se spune că la pomul lăudat să nu te duci cu sacul. Ei uite că uneori înțelepciunea populară mai dă greș. 

Am câteva prietene care îmi recomandă seriale coreene bune. Am avut întotdeauna încredere în judecata lor și astfel am  ajuns să urmăresc serialul Mouse  (마우스) și nu regret. 

Am văzut doar două episoade și pot spune că au avut perfectă dreptate: este interesant, tensionat, captivant și dă de gândit.

Nu mi-au plăcut niciodată filmele sau serialele, mai ales cele etichetate ”de acțiune” care dau totul mură-n gură. Poate de aceea apreciez foarte mult producțiile engleze si sud-coreene.

Ce înțeleg eu mai greu este de ce coreenii aleg în roluri de psihopat actori frumoși. Pot să dau câteva exemple: ”Voice” (preferatul meu Kim Jae Wook), ”Gap Dong” (Lee Joon), ”Special Affair Team TEN” (Ju Sang Wook), ”Flower of Evil” (Lee Jung Ki) și acum ”Mouse” (Ahn Jae Wook și Kwon Hwa Woon).

Așa atractivi cum sunt ei o să ne facă să devenim experți în trăsăturile de personalitate ale persoanelor psihopate.

Probabil sunt destui printre noi și acum privind retrospectiv, cred că și eu am întâlnit cel puțin una dar care, din fericire, nu a ajuns criminal în serie.






Îmi scrie o prietenă pe Facebook că dacă ar fi actori urâți nu s-ar mai uita nimeni. Nu cred că are dreptate.


Niciun comentariu: