marți, 15 noiembrie 2011

Din ciclul "Mare ti-e gradina" Gena Sociabilitatii

Cum de la o vreme imi pierd cam multa timp pe o f populara retea de socializare cand am citit titlul stirii primite de la Stiri.rol.ro Gena sociabilitatii, detectata de cei din jur in primele 20 de secunde ale contactului vizual am fost bineinteles curioasa sa vad ce detecteaza in ochii mei cei cu care am contact vizual. 

Cica s-a facut un studiu f serios, pe 23 de cupluri, si s-a analizat gena receptoare de ocitocina, "hormonul iubirii". cercetatorii au pus cuplurile respective sa povesteasca un episod dureros din viata lor, au studiat comportamentul ascultatorului si au ajuns la concluzia ca unii au " gena sociabilitatii" si sunt empatici, altii nu si asculta doar asa, mai superficial. Asta daca am inteles eu bine studiul lui peshte. Ce m-a facut sa introduc stirea asta in "gradina cea mare a Domnului" e ca unii iau bani frumosi pe asemenea studii a caror finalitate nu o inteleg.

Niciun comentariu: