marți, 27 iulie 2010

Viorica Fontane Danzanti

Cum am spus de ami multe ori fac si eu parte din cercul in care se invart de zor emailuri folcloristico-internautice (chiar ieri am primit unul interesant dar nu m-am invrednicit sa caut sursa) si ppsuri. Unul din aceste ppsuri provine de pe un site numit Mondo.pps. Si pt ca m-am abonat la newletterul respectivului site primesc zilnic cate un link la ppsurile publicate de ei. Unul mai recent s-a intitulat Fontane e muzica si am ramas uimita cand am vazut cum se cheama unul din anunturile puse de Google: Fontane Danzanti Viorica

Cum nu ma stiam asa de profesionista am avut curizitatea sa ies pe site si marturisesc ca, desi am vizitat doar galeria cu poze, mi-a placut grozav ce am vazut acolo. Iata cateva mostre:






Si acum privind pozele mi-am amintit ca am uitat sa pun copyright pe propriile mele poze.

Niciun comentariu: