miercuri, 31 martie 2010

Natura se grabeste












Parca pana mai ieri ne cam pierdusem nadejdea ca iarna va pleca de pe meleagurile noastre si asteptam cu resemnare Craciunul in loc de Paste si uite ca a inflorit si Forsitia, razand la soare cu florile ei galbene, rostopasca (ultima fotografie) are un verde de smarald, papadia si-a intins coroana de frunze verzi dintate printre pietre, traista ciobanului e numia buna de salata iar salciile au deja matisori.

Pana si in piata am gasit leurda la tiganci (o folosesc cu succes la prepararea mielului de Pasti in loc de usturoi, mielul e autohton, de la sibienii de la care cumpar branza de am si uitat cati ani, desi sotul meu mereu bombane ca e prea scumpa) am pus in congelator pana sambata si un pic de stevioara tot autohtona si cateva legaturi de loboda. Cred ca si ceapa (4 fire la leu) e tot de-a noastra, din popor, numai rosiile cherry (tusesc daca mananc alt fel de rosii langa branza, cred ca ceapa e chiar mai scumpa decat ciresele astea tomate, care chiar au gust de rosii) am certitudinea ca sunt din sere sau solarii de peste mari si tari.

Ei, acum chiar ca poate sa vina Pastele, desi meteorologii prezic ploi.

Niciun comentariu: