vineri, 8 mai 2009

Decalog de Picnic

Imprumutat de la Inah, il postez sa va minunati: daca e in limba romana e pt romani, da? Care? Aia de pe alta planeta? Ca romanasii nostri nici in cele mai negre cosmare n-au visat ca o sa gandeasca cineva ca ei ar putea respecta asa ceva:

"1. Intotdeauna port cu mine saci de plastic pentru deseuri si nu abandonez gunoiul decat in locurile special amenajate.

2. Protejez plantele si animalele, asigurandu-le integritatea si linistea.

3. Ma scald doar in locuri special amenajate, pescuiesc si vanez numai daca am permis valabil si numai in locurile si perioadele legale.

4. Respect indicatoarele si traseele amenajate, precum si regulile stabilite de administratorii spatiilor de agrement.

5. Nu aprind focul decat in spatiile special amenajate, iar in lipsa acestora folosesc gratar cu picior si am grija sa-l sting la plecare.

6. Nu-mi spal autovehiculul in apele naturale si evit poluarea acestora cu detergenti sau alte substante chimice.

7. Nu distrug mobilierul stradal si nici panourile si indicatoarele spre folosul altor turisti.

8. Nu parchez autovehiculul pe spatiul verde si nu distrug covorul vegetal prin incendiere sau alte actiuni mecanice.

9. Nu-mi las initialele sau alte semne si mesaje incrustate pe scoarta arborilor sau desenate pe mobilierul stradal.

10. Imi respect semenii respectand natura si bunurile ei si le transmit generatiilor viitoare. "

Oi fi eu ecologista dar are si naivitatea mea limite.

Niciun comentariu: