miercuri, 13 mai 2015

Cafea filtru la ibric

Mie de la vreme îmi place cafeaua filtru cu lapte și (vrei, nu vrei, bea Grigore aghiazmă) îndulcitor.
Azi, când m-am gândit că spălarea mașinii de făcut cafea filtru e așaaaaa de compliiiicatăăăă, mi-am făcut cafea filtru la ibric. Adică am luat un flitru de hârtie, am pus cafea în el, l-am pliat ca pe o gunguță, l-am legat și l-am lăsat deoparte, așteptând să fiarbă apa din ibric.

Riscantă întreprindere, având în vedere că eram pe Face book și nu odată am uitat de bucătărie și de toate...De data asta dorul de cafea a fost mai puternic...

Când a început să fiarbă apa am pus filtrul cu cafea înăuntru, am dat câteva clocote și am lăsat câteva minute (nu prea multe) să se infuzeze bine cafeaua. 

Am turnat lichidul în cană (și când îmi amitesc că la serviciu beam cel mult 150ml de cafea, tare ce-i drept, dar de două ori mai slabă decât cea din Arad...) peste îndulcitor (Diamant pastile, eu folosesc 3 pastile la cană, cam cât o linguriță jumătate de zahăr), am pus lapte și gata. 

A ieșit ceva între cafea filtru și cafea la ibric, la gust. E bună. 

Filtrul l-am stors puțin și l-am aruncat, ibricul a trebuit clătit puțin cu apă, Nimic mai simplu...E drept că așa nu pot citi în cafea...dar nu e nici o pagubă...

Pozele sunt culese de pe net.








2 comentarii:

Roxana spunea...

Buna , incearca indulcitor de stevie , este f.bun!

Viorica spunea...

Mulțumesc pentru sfat.
Mă bucur că ți-am fost de folos.