marți, 31 martie 2015

Campionatul Mondial de Patinaj Artistic 2015 Gala

Am văzut și Gala, frumoasă ca toate galele...Organizarea a fost diferită de altele...
Am început să văd pe Eurosport, dar acolo comenta doar Yvonne Ghiță, care dă câteodată rău cu bâta în baltă și mă enervează. În schimb Alina Alexoi e ceva mai suportabilă, mai ales de când am văzut-o prezentând Kings on Ice. De data asta ar fi putut să mă enerveze pentru că se plângea mereu că sunt prea multe programe lirice, dar am înțeles-o. pesemne că se cam plictisea...

Am remarcat că de data asta s-a greșit ceva mai mult ca de obicei...Știu că la gală e normal că se greșește, că le intră reflectoarele în ochi, totuși...În schimb Yuzuru a reușit cvadrupla care i-a suflat practic medalia de aur de sub nas.

Organizatorii au avut o idee bună să invite la gală pe Amodio, deși a terminat pe locul 9 sau pe Misha Ge de pe locul 6...De obicei invitațiile se opresc la locul 5.
Mi-a plăcut enorm Misha Ge pentru buna dispoziție pe care a indus-o, pentru vivacitatea sa și talentul înnăscut de show man.

Mi-au mai plăcut preferații mei , Kavaguti/ Smirnov, au avut un program atât de acrobatic încât m-au făcut să cred că atunci când se vor retrage s-ar putea să execute programe acrobatice numite Adagio...cum fac Fiona Zaldua și Dmitri Suhanov...

Altă idee bună a fost prezența echipei de patinaj sincron, e o bună promovare a acestui sport mai puțin cunoscut.

M-am bucurat să revăd rusoaicele Tutkamisheva și Rodionova, ca și pe atât de micuța, de numai 1,48 m, japoneza Myahara.

Mi-a părut bine că Javier Fernandez a avut inspirația să schimbe programul comic care devenise plictisitor prin prea multă repetiție. Îl prind bine și programele mai lirice.

Francezii de la dans (încă nu mi s-au imprimat adânc în memorie numele lor, dar vor mai fi competiții, pe care sper să le văd) au fost strălucitori, dovedind că medalia nu a fost o întâmplare.

Au mai fost și alte programe frumoase, nu-mi mai amintesc acum totul...

Alina a avut un fel de explicație de ce s-a schimbat ordinea obișnuită a intrării pe gheață, pentru că ar fi fost aceeași melodie prezentată în două programe consecutive. Pentru că am renunțat să mai iau notițe (am avut impresia că nu mai interesează pe nimeni comentariile mele) nu mai știu cine erau sportivii, parcă era vorba de o chinezoaică si perechea Pang/ Tong...


Am reușit să găsesc și niște poze de la gală, cele mai multe cu echipa finlandeză de sincron, campioană mondială.



Yuzuru Hanyu și Javier Fernandez
Gabriella Papadakis/ Guillaume Cizeron of France, Alexander Smirnov/ Yuko Kavaguti of Russia and Denis Ten of Kazakhstan

Qing PANG / Jian TONG


Niciun comentariu: