joi, 16 octombrie 2014

FOR YOU - CHRIS NORMAN

O prietenă de pe face book mi-a făcut o mare bucurie, mi-a postat un video cu un program al patinatorilor canadieni Tessa Virtue și Scott Moir, prezentat la o gală a Premiului Eric Bompard, executat pe muzica lui Chris Norman, For you. Am găsit versurile pe Versuri. ro atât in engleză, cât și in română. Diacriticele le-am pus eu. De când mi-am instalat diacriticele pe tastatură mi se pare că le am de când lumea și mă mir că a durat așa de mult până să îmi iau inima în dinți și să văd cum se face. Nici nu-mi vine să cred că atâta vreme nu le-am folosit.

FOR YOU - CHRIS NORMAN

Well the first time I saw you
on that cold winter's day
I was trapped between heaven and hell
and I really tried hard
to escape from your eyes
but my heart was too weak and I fell
for you

I knew nothing about you
but I just didn't care
in desire for you I was caught
and I promised myself
I will never give up
I had no chance at all but I fought
for you

And we shared a few light years
in a land we called love
and your kiss was a dangerous gift
but my soul was addicted
to all that you gave
and I prayed und I cursed but I lived
for you

Well the last time I saw you
on that cold winter's day
oh I felt such a deep pain inside
and I wanted to hide it
away from your eyes
but my heart was too weak and I cried
for you

Ooh you know I can't hide it
I see it ïn your eyes
baby ooh for you

For you

Ei bine, prima dată când te-am văzut
In acea zi friguroasă de iarnă
am fost prins între rai și iad
și chiar am încercat din răsputeri
să scap de ochii tai
dar inima mea a fost prea slabă si am cedat,
pentru tine...
nu știam nimic despre tine
dar pur și simplu nu-mi păsa...
în pasiunea mea pentru tine am fost prins
și mi-am promis că nu voi renunta niciodată
n-aveam nici macar o șansă, dar am luptat
pentru tine...

și am petrecut câțiva ani minunați
într-un loc pe care noi il numim dragoste
și sărutul tau a fost un cadou periculos
dar sufletul meu a fost dependent
de tot ce-mi ofereai
și m-am rugat și apoi am înjurat, dar am trăit,
pentru tine

ultima dată când te-am văzut
In acea zi friguroasă de iarnă
oh, am simțit o durere atat de profundă...
și am vrut s-o ascund
de ochii tai
dar inima mea era prea slăbita si am plâns
pentru tine

am plâns pentru tine, iubito...
ooh, ști că nu pot să mă ascund...
văd asta in ochii tai
iubito, ooh, pentru tine...

Niciun comentariu: