joi, 8 mai 2014

Ploaia si noi

Suzeta este sigur una dintre cititoarele mele fidele. Ca eu nu sunt la fel de fidela cititoare a multelor ei emailuri de cand activez pe Face Book e alta poveste. De data asta mi-a fost de mare ajutor. Ma gandeam sa pun la postarea anterioara si frumosul cantec al lui Doina Badea, Ploaia si noi, dar era tare tarziu (nici acum nu e mult mai devreme dar am avut o problema cu redactarea acestui articol si reiau totul de la inceput) si am renuntat. Suzeta a cautat cantecul si versurile si mi le-a trimis prin email.

 Doina Badea--Ploaia si noi

E multa vreme de cand ploaia ne-a-ndragit
Din prima seara chiar in parc ne-a daruit
Atata i-a speriat pe toti cu stropii grei
Ca ne-a facut stapani pe parc si pe alei
Ce fericiti copacii uzi ii scuturam
Ca doi copii desculti prin ploaie alergam

Ploaia dansa impreuna cu noi
Se-nveselea cand radeam amandoi
Poaia vedea cum cuvintele mari le-ocolim
Doar pe fete citea cat de mult ne iubim
Ploaia glumea lunecand printre noi
Poaia visa cand taceam amandoi
Si ne soptea ca nimic nu-i prea mult nici prea greu
Daca vrem dragostea sa dureze mereu

In ziua in care din nimicuri ne-am certat
A fost o clipa cand iubirea ne-am uitat
Si pentru-o vorba drumul ni s-a despartit
Dar ploaia calda ne-o oprit si dojenit
Stropii grabiti urmele pasilor stergeau
De bucurie ochii umezi suradeau...

Ploaïa dansa impreuna cu noi
Se-nveselea cand radeam amandoi
Poaia vedea cum cuvintele mari le-ocolim
Doar pe fete citea cat de mult ne iubim
Ploaia glumea lunecand printre noi
Poaia visa cand taceam amandoi
Si ne soptea ca nimic nu-i prea mult nici prea greu
Daca vrem dragostea sa dureze mereu

Mi-a placut grozav cum aratau picaturile de ploiae pe stanjenei si frunze:































Dar parca mai frumos aratau pe trandafiri. Ce e caracterisc acestor trandafiri e faptul ca seamana cu niste bujori.



























Intr-o curte e o tufa frumoasa de Ulex Europaea, pe care am fotografiat-o prin gard























In curte la Stela si Marin, despre care v-am mai povestit candva, e o tufa de rodiu decorativ.




















Balconul Vecinei, plin de flori care de care mai frumoase are de data asta ca tema garoafele.





























Pour la bonne bouche va daruiesc niste cirese parguite:

Niciun comentariu: