luni, 26 mai 2014

Pana te voi revedea

De la o vreme am observat ca daca vreau sa mai gasesc candva pe Face Book un cantec care imi place   e mai bine sa fie insotit de poze...Asta teoretic pentru ca practic daca atasez mai multe poze nu mai am nici o sansa sa gasesc postarea.  Dar, desi intentia initiala nu s-a dovedit fezabila cautatrea pozelor adecvate pentru a ilustra un cantec a ramas un fel de hobby. 

Pentru cantecul lui Richard Marx am cautat poze cu tema Lovers si am ales mai mult poze abstracte. Spre marea mea mirare pozele respective au fost apreciate mult peste asteptarile mele, alegandu-ma si cu o poeta coreeana pe lista de prieteni. Cautarea de poze abstracte pe acesta tema nu s-a incheiat odata cu publicarea cantecului si acum voi mai adauga si alte imagini, abstracte sau figurative, la acest articol. 

Dar mai intai voi incerca sa traduc versurile cantecului. Postarea a fost cu adresa, pentru un prieten, de fapt cel mai bun prieten, un medic extrem de cultivat, elegant, amabil., politicos si bine educat,. dar care a plecat de pe fb si, dupa toate aparentele, a inchiv definitiv acest capitol din viata lui.

Richard Marx - Until I Find You Again

Lately I've been trying
To fill up my days since you're gone.
The speed of love is blinding,
And I didn't know how to hold on.
My mind won't clear.
I'm out of tears.
My heart's got no room left inside.

How many dreams will end?
How long can I pretend?
How many times will love pass me by,
Until I find you again?

Will the arms of hope surround me?
Will time be a fairweather friend?
Should I call out to angels,
Or just drink myself sober again?
I can't hide, it's true.
I still burn for you.
Your memory just won't let me go.

How many dreams will end?
How long can I pretend?
How many times will love pass me by,
Until I find you again?

I'd hold you tighter,
Closer than ever before.
Yeah.
No flame would burn brighter,
If I could touch you once more,
Hold you once more!

How many dreams will end?
How long can I pretend?


How many times will love pass me by,
Until I find you again?

'till I find you again..

Iata si traducerea: 

Pana te voi regasi

In ultima vreme am incercat
Sa imi umplu cu ceva timpul de cand ai plecat
Viteza dragostei e orbitoare
Si nu stiu cum am sa tin pasul.
Mintea nu mi-e limpede
Mi-au secat lacrimile
Nu mi-a mai ramas loc in inima.
 

Cat de multe vise se vor termina?
Cat mai pot sa ma prefac?
Cat de mult timp va mai trece dragostea pe langa mine
Pana te voi regasi?

Ma vor inconjura bratele sperantei?
Va fi timpul un prieten de vreme buna?

Sa chem oare ingerii
Sau sa beau pana ma trezesc din betie?

E adevarat ca nu pot sa ascund 
Ca inca mai ard de dorul tau.
Amintirea ta nu vrea sa mai plece.


Cat de multe vise se vor termina?
Cat mai pot sa ma prefac?
Cat de mult timp va mai trece dragostea pe langa mine
Pana te voi regasi?
Te voi tine strans

Mai aproape decat te-am tinut vreodata.
Mda.
Nici o flacara nu ar arde mai tare

Daca te-as putea atinge inca odata
Sa te mai tin odata in brate.

Cat de multe vise se vor termina?
Cat mai pot sa ma prefac?
Cat de mult timp va mai trece dragostea pe langa mine
Pana te voi regasi?
Te voi regasi.

Acum va dati seama ca in cazul meu nu e de fapt vorba de iubire, nici macar spirituala si cu atat mai putin concreta (nici nu  poate fi vorba de iubire concreta pe fb) ci de o afinitate culturala si intelectuala deosebit de intensa. Mai am prieteni si prietene de vasta cultura din diferite tari, unul dintre ei, un arab din Egipt a anuntat ca va lucra la canalul ARTE, pe care din pacate nu il mai putem receptiona, nu mai e in grila analoga a RCS, dar aceasta afinitate nu am mai putut sa o reintalnesc.




4 works of art by Julia Watkins

Elaine Murphy - Lovers at Sunset
Fairy Lovers by Liza Paizis

Lovers - Paintings by Damon Warren
Panouri decorative

Flames by Mhairi Sinclair

Artist: Sunita Khedekar

Lovers by Lena Karpinsky
Nu am reusit sa gasesc autorul
Red Feng Shui to Attract Love by Andrada Anghel

Irina Vitalievna Karkabi
Trust Lovers Series Paintings by Lynn Noelle Rushton


7 works of art by Heather Hurzeler
2 works of art by Nick Helbig
Abstract Lovers by Tracey Harrington Simpson.

Soul Splash by Stephanie Clair

Endless Love by Alfred Gockel 
 Arya, Braj Mohan - Nature With Lovers III
Artist: Victor Gadino
Lovers by Willem Haenraets
The Kiss by Willem Haenraets


Niciun comentariu: