marți, 6 mai 2014

Eu si Ploaia

Alaltaieri am avut un timing formidabil...Cand am plecat spre Suzi imediat ce am iesit din casa a inceput sa ploua, dar moderat. Cat am stat cu Suzi a stat si ploaia. Cum am iesit din bloc ca sa merg spre casa...ati ghicit, a inceput ploaia. Din fericire ploaia torentiala a inceput cand eram instalata confortabil pe scaun. Nu ploua cu galeata, ci deadreptul cu cisterna. Cerul era din ce in ce mai negru. Sa ma fi dat atunci jos din tramvai era crima si pedeapsa. N-as fi coborat nici daca aveam un revolver la ceafa. Asa ca am ramas pe scaunul meu cel confortabil si am aflat cu uimire ca inainte de a ajunge la capatul de la Piata Scanteii tramvaiul 41 trece prin Piata Montreal. Oricum, m-am orientat bione pentru ca treptat-treptat cerul s-a luminat (a ploaie) si am reusit chiar sa fac niste poze din tramvai, pe fereastra plina de stropi uriasi de ploaie.






Cand am coborat din tramvai deja se mai potolise ploaia, dar tot ploua cu bulbuci...M-am decis sa scot aparatul foto cand am vazut ce frumos arata stanjeneii uzi




Intre timp cerul s-a mai luminat, dar ploia cu bulbuci nu s-a oprit.



Nu eram singura cu umbrela pe strada...
Cineva avea o manta de ploaie. Am si eu una, galben aprins, am folosit-o in Irlanda si am recuperat-o dintr-o camera a ingrijitoarei unei toalete din Aeroportul din Dublin (ingrijitoarea nu era acolo, usa era intredeschisa, asa am zarit-o), unde o uitasem...dar chiar uitasem de ea, cautam de fapt cartea pe care deasemenea o uitasem. Pana la urma cineva mi-a adus si cartea. Nu e Alzheimer, nu...de mica uitam tot felul de chestii...


Ca sa va faceti o idee cam cum ploua





 

  
 

Niciun comentariu: