vineri, 26 iulie 2013

PRIETENILOR MEI

Nu stiu cum o fi pentru altii, dar pentru mine face book e un prilej de a gasi mereu cate ceva nou si uneori chiar induiosator, cum ar fi acesta poezie pe care am citit-o intai de pe un videoclip gasit la cineva de pe fb, o prietena a unei prietene...

 PRIETENILOR MEI

Voi, suflete frumoase, ce-ați ales
Pe drumul meu să-aduceți câte-o floare
Mă-nclin în fața voastră printr-un vers
Pe care-l dăruiesc la fiecare.

Primiți câte o lacrimă și-un zâmbet
Din tot ce am trimis spre nemurire
Ca rugă pentru fiecare suflet
Ce a zburat alăturea de mine.

Păși-vom împreună-n poezie
Ne-om șterge câte-o lacrimă fugară
Și vom mai trece tot ce va să fie
Prin viața asta cu destin de gară.

Voi, suflete frumoase ce mi-ați fost
Și rană și balsam și împăcare,
Mă-nclin azi, vouă, printr-un vers sfios
Și vă trimit o caldă-mbrățișare.

Dori Lederer




Niciun comentariu: